TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Er det forskjell pÃ¥ antall stabeliseringsstag pÃ¥ mr2 mk2 ?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

 #220618  av GhostRider88
 
Larsen skrev:Jeg har 91'gti med dobbel
kom den orginal slik? virker som noen ble lagd med 1 og andre 2

 #220650  av Larsen
 
GhostRider88 skrev:
Larsen skrev:Jeg har 91'gti med dobbel
kom den orginal slik? virker som noen ble lagd med 1 og andre 2
Jeg er ikke første eier av bilen så det vet jeg ikke, men hvorfor bytte til dobbel da du har TRD sin.

 #220669  av GhostRider88
 
Larsen skrev:
GhostRider88 skrev:
Larsen skrev:Jeg har 91'gti med dobbel
kom den orginal slik? virker som noen ble lagd med 1 og andre 2
Jeg er ikke første eier av bilen så det vet jeg ikke, men hvorfor bytte til dobbel da du har TRD sin.
jeg har ikke TRD sin jeg har et stag, men jeg vurderte å bytte til TRD sin ;)
men jeg kommer nok ikke til å gjøre det om det ikke blir så veldig forskjell på kjøreegenskapene.

 #220671  av GhostRider88
 
kan det være tilfelle at noen 91modeller kom med 2 stag og andre 1?

 #222532  av BT-GTI
 
du kommer IKKE til å merke forskjellen på tårnstagene hvis ikke du kjører i stor hastighet på svingete veier og hele tiden forandre hvor/hvilken side vekta er på eller om du kjører på bane. dekk har faktisk mer å si enn hvor mange tårnstag det er. derimot stabstag har litt mer å si hvis du vil kjøre litt mer motivert kjøring i gatene...

mr2 er stiv fra før så coilcovers er noe å satse på før du satser på trd tårnstag. da merker du virkelig forskjellen!

 #222546  av inzane2012
 
jeg har 93 mod gti med sånn krysstag...