Kilgallon skrev:Fordi den er svensk registrert, han kjøpte bilen av, extreme-carz med svenske skilter på:)Andy_Celica skrev:Begge delaHvorfor kjøpe bil i Norge, hvis du skal flytte til Sverige?
Andy_Celica skrev:Da skjønner jeg vettu.Kilgallon skrev:Fordi den er svensk registrert, han kjøpte bilen av, extreme-carz med svenske skilter på:)Andy_Celica skrev:Begge delaHvorfor kjøpe bil i Norge, hvis du skal flytte til Sverige?
Kilgallon skrev:Har ikke kjøpt den enda da, men er snakk om 145000 for den.Andy_Celica skrev:Da skjønner jeg vettu.Kilgallon skrev: Hvorfor kjøpe bil i Norge, hvis du skal flytte til Sverige?Fordi den er svensk registrert, han kjøpte bilen av, extreme-carz med svenske skilter på:)
Hva ga du for den da?
sindrejl skrev:vennesla krsand?Jepp, du kan dra og prøve den og titte på den for meg?
Kilgallon skrev:Har du solgt Celican da?Nei, blir i tilfelle en byttehandel, Jeg får hans og han får min.
Andy_Celica skrev:Bytter dere likt, eller?Kilgallon skrev:Har du solgt Celican da?Nei, blir i tilfelle en byttehandel, Jeg får hans og han får min.
Han skal ha bilen på naf test 19 februar, så blir ikke noe før det i tilfelle.
Kilgallon skrev:Nei, jeg får i tilfelle en liten slant immellom.Andy_Celica skrev:Bytter dere likt, eller?Kilgallon skrev:Har du solgt Celican da?Nei, blir i tilfelle en byttehandel, Jeg får hans og han får min.
Andy_Celica skrev:Da gjør du en meget bra deal synes jeg.Kilgallon skrev:Nei, jeg får i tilfelle en liten slant immellom.Andy_Celica skrev: Nei, blir i tilfelle en byttehandel, Jeg får hans og han får min.Bytter dere likt, eller?
Kilgallon skrev:Ja vi får håpe på detAndy_Celica skrev:Da gjør du en meget bra deal synes jeg.Kilgallon skrev: Bytter dere likt, eller?Nei, jeg får i tilfelle en liten slant immellom.