TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• grÃ¥ supra mkiv ved biltema Bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #220568  av soltec

Observerte en sølvgrå supra mkiv i dag, den var helt orginal med hvite skilter, såg ikke om det var lhd eller rhd. Noen som har kjenskap til den?
 #220575  av TOYPARTS

soltec skrev:Observerte en sølvgrå supra mkiv i dag, den var helt orginal med hvite skilter, såg ikke om det var lhd eller rhd. Noen som har kjenskap til den?
:roll: hmm er jo vinter for f...

#220672  av tommis

6 grader og litt regn er ikke vinter. Har vært ut å kjørt litt sjøl i uka her.
Jeg vet om en eldre kar som har 3 Supras. En MKII, MKIII og en sølvgrå Euro MKIV. Kan jo kanskje være han....

#220691  av TOYPARTS

tommis skrev:6 grader og litt regn er ikke vinter. Har vært ut å kjørt litt sjøl i uka her.
Jeg vet om en eldre kar som har 3 Supras. En MKII, MKIII og en sølvgrå Euro MKIV. Kan jo kanskje være han....
du tenker på øyvind du, det er IKKE den bilen, den bilen har stått i 6 år og jeg kan garantere deg at den blir stående i 6 år til, sann mine ord. :wink: :wink:
 #220835  av sindrejl

TOYPARTS skrev:
soltec skrev:Observerte en sølvgrå supra mkiv i dag, den var helt orginal med hvite skilter, såg ikke om det var lhd eller rhd. Noen som har kjenskap til den?
:roll: hmm er jo vinter for f...
kjører bilen min hver eneste dag jeg :) Tilogmed på rent isføre opp til en alpinbakke her om dagen.. litt småskummelt var det riktig nok :roll: Værste var egentlig å få skia inn i bilen uten å ødelegge noe :wink: