TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig ny spiller i IS200.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #215888  av jensi

Etter den beryktede Err3 feilmeldingen på cd spiller har jeg montert in en dobbel din Kenwood ddx 6029.
Ser faktisk ganske orginalt ut. :wink:
Bedre lyd ble det og.
Jens
Vedlegg
CIMG7001.JPG
CIMG7001.JPG (114.77 kiB) Vist 3384 ganger
CIMG7000.JPG
CIMG7000.JPG (94.83 kiB) Vist 3393 ganger
Sist redigert av jensi den 07 jan 2007 21:42, redigert 1 gang totalt.

#215896  av tunamgu

Det så kult ut.Håper min blir det samme når jeg får satt inn min Jensen VM9021TS kjøpt i usa.

#216014  av chris

De Kenwood double-din spillerne er knallbra. Ser bra ut, og veldig bra lyd.

#216107  av tunamgu

Jensi,du må hjelpe meg med kablingen,det er så mange av de.

#216128  av lexusrider

akkurat som e har lyst å gjøre det!!! blei jo veldi bra og ser det ut som... :D :D

veldi mye bedre lyd?? ellers orginalt??
får du matcha farga på instrumenta enn?

#216309  av chris

lexusrider skrev:akkurat som e har lyst å gjøre det!!! blei jo veldi bra og ser det ut som... :D :D

veldi mye bedre lyd?? ellers orginalt??
får du matcha farga på instrumenta enn?
Da vet du hvor du skal henvende deg for å skaffe dette? :D

Du får ikke matcha belysningen på knappene med belysningen i dashbordet, men knappene er så få og små, at det er ikke noe problem. Finnes vel bakgrunner i forskjellige farger om jeg ikke husker helt feil.

#216592  av tunamgu

Jensi,hvor har du blitt av i det siste?Jeg trenger hjelp fra deg.

#216907  av jensi

Noen som har noen tips til hva jeg kan montere av høytalere i bakruten?
Er jo noen orginale 6*9 høytalere på 15w.
Hva anbefaler gutta boys?Har ikke tenkt å montere noe sub og ekstra forsterker .
De må ikke stikke for langt ned i bagasjeromet.De kan fort ta borti fjærstengende for bagasjelokket.
Noen gode råd?
Er jo opptatt av pris og då.
Jens

#217034  av @lpher

jensi skrev:Noen som har noen tips til hva jeg kan montere av høytalere i bakruten?
Hva anbefaler gutta boys?Har ikke tenkt å montere noe sub og ekstra forsterker .
De må ikke stikke for langt ned i bagasjeromet.De kan fort ta borti fjærstengende for bagasjelokket.
Noen gode råd?
Jens
Msn? ;)

#217064  av chris

jensi skrev:Noen som har noen tips til hva jeg kan montere av høytalere i bakruten?
Noen gode råd?
Jens
Polk Audio DB690...

#221260  av Bugster

Hva må gjøres for å få erstattet originalanlegget med en vanlig standard-spiller? (Jeg har også fått err3 nå...:( )

Jeg vet at jeg må ha:
-DIN-brakett fra @lpher. ;)

Men hva mer? Finnes en overgang til original-kontakten baki der?
MÃ¥ original-forsterker kobles ut, eller er dette plug'n play?

Mvh
Bugster
-99 IS200

#221276  av funkes

Er det cd spillerene med matingen øverst eller nederst som man får byttet på garantien?

Forresten, jeg ser at setevarmeren og TRC knappene er motsatt på de bildene der, i forhold til bilen min. Hva har de fleste?

#221278  av tunamgu

Hvis matingen nederst får man byttet på garanti.Jeg har trc-knappen på venstre side.Har 2002mod.

#221305  av rx300

Aj, den Kenwooden ble jo lekker. SÃ¥ nesten originalt ut ja. Hvor mye kostet slikt?

Jeg handlet meg en '99 IS200 i går, fikk prutet litt da jeg kunne fremprovosere en ERR3-feilmelding for en overrasket eier... synd at det er en Whitney Houston-CD som nå er sittende fast i spilleren :shock: Noen tips til å fjerne den forresten?

@lpher, du har kanskje en PM med et knakende godt tilbud på noe lignende den Kenwooden, inkl alle deler jeg trenger? ;-)

#221312  av @lpher

rx300 skrev: Aj, den Kenwooden ble jo lekker. SÃ¥ nesten originalt ut ja. Hvor mye kostet slikt?
Det skjer en hel del ting på 2-DIN multimediaenheter fremover kan det se ut som ;)
rx300 skrev:
Jeg handlet meg en '99 IS200 i går, fikk prutet litt da jeg kunne fremprovosere en ERR3-feilmelding for en overrasket eier... synd at det er en Whitney Houston-CD som nå er sittende fast i spilleren :shock: Noen tips til å fjerne den forresten?
You did that on purpose! :mrgreen:
rx300 skrev:
@lpher, du har kanskje en PM med et knakende godt tilbud på noe lignende den Kenwooden, inkl alle deler jeg trenger? ;-)
Shure thing ;)