TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SxTurbo's totalrenovering Toyota Corona MK||

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#214203  av tojo2

http://www.toymods.net/forums/showthrea ... ight=18r-g Er masse på andre tråder også på dette forumet. Synes ikke det er å " ødelegge " når man gjør et tidsriktig mod. men det er sikkert mye uenighet om. Smaksak. Motorblokk skal vere lik men tror 18r-g var crossflow motor så eksosmanifold eller innsug kommer på andre side. :wink:

#214761  av Fantare

Arbeidsnarkoman :twisted: Fin bil du har fått til Ken!

-Are

#221353  av skody

Jeg blir litt glad inni meg når jeg leser slike rustprosjekter, for da vet jeg at det er håp om ikke for meg, så for mine biler. :lol:

Jeg likte alt du har gjort, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke demonterte mere av fanger og lys bak? Fikk du tilpasset skjermbuene dine bra eller måtte du sparkle for å få en jevn bue rundt osv..? Hadde det ikke vært greit å sveise inn nye buer fra en tilfeldig japsebil da? Bra jobba! 8)

#221373  av JC

Artig prosjekt, dette er en sjelden bil på veien. De fleste av disse er jo rustet helt bort. Fint å se at andre også tar seg tid til å renovere gamle Toyota. Bra jobba, du har hatt litt å gjøre ja :D

#227226  av SxTurbo

Takk for all gode tilbakemeldinger.

Ja det har vært mye jobb med bilen , planen var å holde den så ''urørt'' som mulig karrosserimessig, siden den har så ''lækkre'' linjer originalt ( ja dette er snakk om en 73 mod). Men noen triks måtte til , den ene hjulbuen bak var intakt, så jeg hadde noe å bygge etter.

Lakkvalget var heller ikke tilfeldigt, det er samme farge som interiøret.

''Gullbilen'' min :P