TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hei!!!;-) ALLE dere GODE VENNER!!!:-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#221597  av ADHD:-)))

Azrael skrev:Hei hei!!!
Moro og høre fra deg igjen :D

Btw: Knall fin Lude du har :wink:
Hei!!!:-)
TAKKEr å BUKKER!!!:-)
Vel eg FALT for den bilen på grunn av Farge å IKKE minst di lakka øyelåkka på di STORE lyktene!!!:-) De att de er en 200hk 2.2VTEC motor å 4Ws å att girkassa har Steptronic blir jo bare en MEGA pluss!!!:-)
MEN den er MEGA tong i fronten så den er nåkk ikke i NERHETEN av kjøre egenskaper til min tidligere MR2 MK2!!!:-( MEN eg VEIT att den vil PARKERE MR2 GTI i aks!!!:-)

#221637  av James

Lenge siden sist du var var på forumet ja. :)
Hadde du med Preluden på Gatebiltreffet i Juli ifjor? Var en som stod på utstillingen på gokartbanen som lignet

#221640  av ADHD:-)))

James skrev:Lenge siden sist du var var på forumet ja. :)
Hadde du med Preluden på Gatebiltreffet i Juli ifjor? Var en som stod på utstillingen på gokartbanen som lignet
Nei de var ikke meg med MR2 på treffene i fjor!!!:-(
Eg ver der med Luden min!!!:-)
Å SEFF var eg på banen på Lørdagen(Juli) å GRISE kjørte med Luden min!!!LOL:-)

#221647  av Magne

Halloen og velkommen tilbake! Eller det blir jo feil å si, du har altid vert et medlem her. :wink:

Ingen som får meg til å smile mer enn deg på forumet. Hehe. Mer livsglad person skal man lete lenge etter. hehe!

Den preluden din var skikkelig nais! :D Og ja jeg tviler ikke at en 200hk honda vtec tar en 3sge i aks... :P

#221653  av ADHD:-)))

Magne skrev:Halloen og velkommen tilbake! Eller det blir jo feil å si, du har altid vert et medlem her. :wink:

Ingen som får meg til å smile mer enn deg på forumet. Hehe. Mer livsglad person skal man lete lenge etter. hehe!

Den preluden din var skikkelig nais! :D Og ja jeg tviler ikke at en 200hk honda vtec tar en 3sge i aks... :P
Bare HYGGELI!!! DÅ blir eg jo GLAD viss eg kann få noen til å bli i GÅTT humør!!!:-)

Vel eg tenkte NÅ att eg sku PARKERE en MR2 Mk2 GTI Med turbo girkasse!!!LOL:-) For den kassa er jo de SKAMM tette gir(di 3 første gira!!!) i forhold til den GTI kassa! FOR eg mener de er en STOR SKAMM att TOYOTA leverer MR2 GTI med en så TRAGISK girkasse den akser jo SKAMM treikt i forhold til en MR2 GTI med turbo kassa(LOL EG veit jo dette GÅTT siden de var den ALLER siste mekke jobbe eg jore!!! Å ANGRER ikke ett SEKUND å bytte til turbo kasse i den GTI bilen!!!LOL:-)

Ååå eg VEIT att de er en MEGET LYKKLIG!!! MR2 eier oppi nor!!! som SIKKER selv har erfart att den MR2en akkser GÅTT!!?:-)
Men sider eg veit vilken MAX fart eg nådde mellom 2 ponkt med den MR2en eg hadde!!!:-) Å som eg NÅ ser att IKKE er så bra i forhold til Luden min!!!LOL:-)

#221681  av FireWalk

utvekslingen på turbo kassa er litt annerledes enn på GTI kassa. F.eks så går jo en GTI rundt 120 på 2. giret (om jeg ikke husker helt feil) Mens den på Turbo kassa kun går til 96 eller noe ?

Dermed vil den oppleves litt friskere i lave gir på en GTI, men til gjengjeld tregere i høye gir.

Velkommen tilbake! :) Godt å se at du fremdeles er oppegående! I sommer skal jeg og forsøke å komme meg på litt treff. Og da er jeg forhåpentligvis helt ferdig å trimme bilen også. Så da er det bare å si ifra om du vil sitte på en tur :-)

#221723  av japse-gnmfr

Den var fin den preluden der :D.. Synes ikke det er så mange av di på veien heller værtfall ikke 2,2 litern er vel somregel den late 2l eller 2,3l..
har lest noen inlegg av deg og det er ikke noe i veien me humøret hvertfall:D

#221735  av hmsilset

[/quote]
Ååå eg VEIT att de er en MEGET LYKKLIG!!! MR2 eier oppi nor!!! som SIKKER selv har erfart att den MR2en akkser GÅTT!!?:-)
Men sider eg veit vilken MAX fart eg nådde mellom 2 ponkt med den MR2en eg hadde!!!:-) Å som eg NÅ ser att IKKE er så bra i forhold til Luden min!!!LOL:-) [/quote]

Jeg er en meget lykkelig mr2 eier som synes at bilen går kjempebra :P
Kanskje vi får tatt ett dragrace i sommer :wink: Skal bare hive inn motoren først og skifte clutchlager som du sendte med når jeg kjøpte.
Åsså må jeg jo fjerne katalysatoren :P kommer til å fjerne den på det
anlegget som er på å bruke det du kjøpte ekstra til eu kontrollen,for
det eksosanlegget som er på har fetest rør :D

#221737  av ADHD:-)))

TAKKER å BUKKEr for komplimangene for MIN livs GLEDE!!!:-)
ÅÅÅ Er ALTID i GÅTT humør eg!!!:-)

Å hmsilse Eg kan STILLE på eg!!!:-)
Ja eg anto att du VILLE beholde den eksosen som sto på bilen!!!:-)
Å du får jo SNART ny motor ÅÅÅ da blir de jo MEGET spennende!!!LOL:-)

#221738  av hmsilset

det er bra!Om vi ikke skal på samme treff så skal jeg kjøre forbi kvinnherad på vei til Stavanger i sommer,så kan vi jo teste ett par hundre meter om jeg klarer å holde følge med Hondaen din.jeg tviler,for selv med maks 190hk vil jeg ha problemer med å følge bilen din tror jeg :wink: Girkassa du satt inn er kjempegod! Første jeg gjorde var å ta meg en bytur til molde å kjøpe ei girkule til nesten 1000kr,hehe.Jeg kan godt kjøre 4 timer om jeg har lyst på noe nytt stæsj til bilen 8) Her finnes jo ingenting å kjøpe.Bare på felleskjøpet,hehe

#221739  av ADHD:-)))

De er KULT å høre!!!:-)
Eg har STORE planer å prøve å komme meg opp til ACR på HONDA treffet der i JULI!!!:-)
Å de er bare til å ende en pling de så skal eg møte deg viss du er i nerheten!!!:-)
De er en GO del fåk her som er MEGET skuffa åver å bli frakjøt av en automat bil!!!LOL.-) Eg ELSKER den Steptronic kassen!!!:-)

#221741  av hmsilset

ADHD:-))) skrev:Hei!!!:-)
De er KULT å høre!!!:-)
Eg har STORE planer å prøve å komme meg opp til ACR på HONDA treffet der i JULI!!!:-)
Å de er bare til å ende en pling de så skal eg møte deg viss du er i nerheten!!!:-)
De er en GO del fåk her som er MEGET skuffa åver å bli frakjøt av en automat bil!!!LOL.-) Eg ELSKER den Steptronic kassen!!!:-)
jeg bor midt i mellom acr og kvinnherad ca da :P men si fra ei uke i forveien så kan jeg møte deg på veien vet du.Og er min raskere så kan du jo bare tenke at det er takket være girkassa du monterte på den :wink: Har aldri prøvd streptronic jeg,men liker alle sterke girsystemer.Artig med litt variasjon og at ikke alle biler er like å kjøre.