TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus i Max Power

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#221366  av James

aneriks skrev:
oleb skrev:Hvilket nr av max power?
Jeg kjøpte det siste med en blå volvo på forsiden, der var det lite markus.. :?
det er kommet et nyere med en gul 200sx på forsiden
jepp, kjøpte den igår :D Greide jo selfølgelig å glømme bladet igjen hos damen, så har ikke fått sett skikkelig gjennom det enda... Men gleder meg som en unge til å få lest senere idag :P

#221498  av jumbo

Jeg skal få scannet inn for de som måtte ønske det.... husket å ta med bladet på jobben i dag, men rakk desverre ikke scanning.... skal få fiksa det i morra.

Kan vel ikke legges ut her pga copyright, men de som er interessert kan PMe meg mail-adresse så sender jeg til de som vil ha

(blir forresten ikke før fredag)

#221538  av chris

Jeg kan få scannet det inn jeg også.

Men som jumbo sier, så kolliderer det vel med copyright.

De som vil ha kan sende meg en mail på christian@bilradiospes.no , så kan jeg få sendt innscanningen.

#221674  av jumbo

Har scannet inn naa jeg ogsaa, saa er bare aa sende meg mailadresse for de som vi ha

#221678  av FireWalk

Leste den nå. Artig reportasje! :)

#221690  av chris

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være lov å legge ut en liten teaser? :P
Vedlegg
screenshot.jpg
screenshot.jpg (85.27 kiB) Vist 253 ganger

#221694  av jumbo

fy! :twisted:

#221695  av sindrejl

hihi, fin bakgrunn :D

#221699  av sleeper

hehe..TTD er et kongespill... :lol:

#221715  av mr2cato

fett :P

må sees

#221749  av chris

sleeper skrev:hehe..TTD er et kongespill... :lol:
Spiller det så ofte jeg kan. OpenTTD er sånn TTD og TTDX skulle vært fra starten av :)

#221888  av Th4 Ghost

leste den for 2 minutter siden. Veldig bra artikkel ja :)