TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#221165  av ErikG

Noen som vet hva som er billig og handle i Dubai??

#221176  av 2000celica

Har hørt at armbåndsur i den øvre (10-50K) klassen er billigere.
En Seiko Kinetic til 7K i Norge får du for halvdelen, hvertfall for 2 år siden..
+ GULL så klart.

#221319  av celicat23

En av sjefene på jobben var så snill at han parkerte så nærme bilen min i dag, at det var fullstendig umulig og komme inn i bilen uten å klatre igjennom fra passasjer siden :x

Gikk bort til han og sa at han måtte flytten bilen sin før 14:00, for da skulle jeg hjem. Og sa også til han at hvis han IKKE gjorde det, så kom jeg til å fylle låsene hans med vann så de fryser.

Flyttet han bilen? Neeeeeeida. Brukte jeg en kulepenn til og åpne klaffen forann dørlåsene, og helte vann i dem? Jaaaaaaaaaa.

Forbanna k*kk!!! :evil: Håper låsene frøs, og at han så mye som prøver og åpne kjeften til meg om det i morra så jeg kan fortelle på minst mulig hyggelig måte hva jeg syns om sånn oppførsel :twisted:

#221363  av Rømmling

håper ikke var han som styrer med lønna de :lol:
eller den som annsetter folk

her er det -30 i dag så her hadde værtfall låsen vert spekt nå

#221444  av lexusmann

Rømmling skrev:håper ikke var han som styrer med lønna de :lol:
eller den som annsetter folk

her er det -30 i dag så her hadde værtfall låsen vert spekt nå
30 kalde??? :shock:
var kun -2 her på jobb i dag..kaldt nok det syns jeg... :lol:

#221457  av Magne

30 blå!!! damn!

Her var det 6 blå og vind. Syns det var kaldt nok jeg, heldigvis jobber jeg i en verksteds hall inne. :lol:

#221570  av ADHD:-)))

Hei å HÅ!!!:-)De er jo KJEKT å se att dere holder denne tråden levende!!!:-)
HÃ…PER dere ALLE HAR de FINT!!?:-)

#221575  av Rømmling

må rette litt det var anna tempratur i dag

minus 38 grader

steike det er kaldt.

skrudde bil i kald garsje i går og vil annslå der var mellom -20 -25
for det var -30 uttafor. var kalt å lufte bremser
PS nei bor ikke i finnmark men i hedmark på grensa mot oppland og sør trøndelag

#221619  av 2000celica

Klimaendringene er oppskrytt ! :mrgreen:

#221743  av ina

hei alle sammen!!

norge er kaldt..

men jeg sitter da her etter en kveld på torsdags-fylla for å prøve å bli kjent med noen i klassen siden jeg er sjenert, litt små full etter en kveld på kro, hvor det ikke var noen i klassen, men...fylla er jo gøy... litt kjiipt at det ikke var noen fra klassen der, men snakka jo med noen fra klassen over og pararell klassen så kvelden var ikke fortapt...
men har 7 timer på meg til å bli edru men det funker siden jeg er jente og ikke tåler en hel-flaske med sprit lenger... mohaha.. haha.. kos dere i natt osv... :D

#221759  av Rømmling

huff nå må jeg ut med 2k i egenandel for ny rute på bilen til fatter også
lånte bilen hans i går og det var så kalt at på tur hjem i går kveld så sprakk den opp fra høyre side helt over til venstre siden FAEN...

her er det for kaltd nå. vedlagt bilde av verstasjonen som står 200m fra hjemme viser 2 grader varmere siden den står oppe på tak og den har registrert 35 minus i dag også så det vil jo si -38 i dag også,
Vedlegg
været 09.02.07.JPG
været 09.02.07.JPG (30.29 kiB) Vist 525 ganger

#221797  av Stiansen

Rømmling skrev:huff nå må jeg ut med 2k i egenandel for ny rute på bilen til fatter også
lånte bilen hans i går og det var så kalt at på tur hjem i går kveld så sprakk den opp fra høyre side helt over til venstre siden FAEN...

her er det for kaltd nå. vedlagt bilde av verstasjonen som står 200m fra hjemme viser 2 grader varmere siden den står oppe på tak og den har registrert 35 minus i dag også så det vil jo si -38 i dag også,
Var 19,3 når jeg dro hjemmefra i går... Og i dag glemte jeg å ta på longs før jeg dro i ca. 17- :P

Det var kaldt det!

#221805  av celicat23

Rømmling skrev:her er det for kaltd nå. vedlagt bilde av verstasjonen som står 200m fra hjemme viser 2 grader varmere siden den står oppe på tak og den har registrert 35 minus i dag også så det vil jo si -38 i dag også,
Mental note to self: aldrig, aldrig, aldrig dra til grimsbu.

#221990  av lexusmann

Jaja, da var det helga igjen...de ukedagene går fort....tror nesten det blir ei aldri så lita kule i kveld... :D

#222027  av ADHD:-)))

M...MM...MMM!!!:-)
Da er de jo Cognac NYTE tid!!!:-)
Så eg vil SKÅLE for VARMERE ver!!LOL:-) BRRRR kråppen min TÅLER ikke denne kulla!!!:-(
Så da er de BARE en ting å jøre å de er å NYTE GO HØG musikk å drikke VARM kaffi å BELME nedpå Cognac!!!:-)
SKÅL ALLESAMMEN!!! HÅPER dere ALLE koser dere??? DE jør eg NÅ!!!:-)
  • 1
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 1175