TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sølvgrÃ¥ supra MKIV lhd automat Melhus

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #221046  av kenobi_

Så en sølvgrå supra mkiv på melhus lørdag 4. feb. Stod utenfor høvdingen. automat gir og med hvite skilter. noen her som har kjennskap til den?
 #221112  av Stiansen

kenobi_ skrev:Så en sølvgrå supra mkiv på melhus lørdag 4. feb. Stod utenfor høvdingen. automat gir og med hvite skilter. noen her som har kjennskap til den?
Har vært en del om den Supraen nå, rart at ingen vet noe om den?!

#221911  av Ã¦len2

Sjefen på bilradiospesialisten sin...
Tilnerma orginal.

#222024  av Stiansen

ælen2 skrev:Sjefen på bilradiospesialisten sin...
Tilnerma orginal.
Den må ha kommet i det siste?!
Er det ikke @lpher`s gamle du mener da?

#222031  av sindrejl

Stiansen skrev:
Tilnerma orginal.
nei nei den har jeg .. her nede i kristiansand.. samt at den har antrasittfarge :)

#222035  av Stiansen

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:
Tilnerma orginal.
nei nei den har jeg .. her nede i kristiansand.. samt at den har antrasittfarge :)
I know, og jeg tror ælen2 blander med din Sindre :wink:

#222039  av sindrejl

Stiansen skrev:
sindrejl skrev:
Stiansen skrev: Den må ha kommet i det siste?!
sånn å forstå.. vel nå har ikke sjefen på brs en supra og @lpher er ikek sjefen :P men han blandet sikkert litt her ja :D

#222044  av kenobi_

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:
sindrejl skrev: nei nei den har jeg .. her nede i kristiansand.. samt at den har antrasittfarge :)
sånn å forstå.. vel nå har ikke sjefen på brs en supra og @lpher er ikek sjefen :P men han blandet sikkert litt her ja :D
Det var ikke @lpher sin gamle bil nei, denne var sølv farget. er det sjefen på Bilradio spes i trondheim sin?

#222110  av Stiansen

Sindre skriver jo at sjefen på bilradiospesialisten ikke har noen Supra.. :wink:

#222121  av sindrejl

Stiansen skrev:Sindre skriver jo at sjefen på bilradiospesialisten ikke har noen Supra.. :wink:
han er godt oppi 50åra og kjører grand cherokee :P

#222651  av Ã¦len2

D e vertfall en på brs som har sølvfarga supra m automat. Å han har for fine klær t å monter defa og frontsett!!

#222654  av sindrejl

ælen2 skrev:D e vertfall en på brs som har sølvfarga supra m automat. Å han har for fine klær t å monter defa og frontsett!!
ingen som jobber der med sølvgrå supra nei.. men du har ikke tenkt på at det kan være en kunde derimot? ;) kjenner heller ikke til at noen av dem går med spesielt unormalt fine klær .. og jeg kjenner de ansatte passe godt nå