TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#222511  av Andy_Celica

GhostRider88 skrev:nå har jeg modda litt i photoshop og festet merkene der jeg sånn ca skal ha dem. TRD og twin cam merket er en del mindre i virkeligheten, men jeg kunne ikke ta de mindre siden de da nesten ikke syntest.

Hva syns dere?
Jeg personlig hadde droppa de.
Er greit med merker, men å sette twin cam merke på bilen blir litt rart for meg ihvertfal.

#222513  av celicat23

Klistremerker på en så ellers "clean" bil... Fysj.

#222526  av Mr2Even

Ja enig dropp de merkene. Oppmerksomheten skal jo være på bilen ikke merker..

#222535  av Kilgallon

Synes merkene var ok jeg da.

#222552  av GhostRider88

ser det er litt delte meninger om dette ;) og det kan jeg i og for seg forstå, for jeg er veldig usikker selv. Men jeg kan jo, som sagt tidligere her sette dem løst på for å se hvordan det blir, og da evt ta de av igjen om jeg ikke liker det. Kan jo også sette de andre steder. Syns at Larsen sin plassering av TS-OGN merket under bakvinduet tar seg bra ut ;) 8)

Time will show. Skal prøve å lage noen flere bilder i photoshop med andre forslag til plassering.

Flere som har innspill ??

#222560  av BrennaRacing

James skrev:hmm...ikke for å være noe negativ GhostRider88 ,men syns bilen er mye finere uten! Om du absolutt skal klistremerke kan du evt. sette på TRD merke i siderutene bak eller få tak i ts-ogn klistremerke som kan settes på istedenfor ett eller annet sted. Så får vi litt mer profilering og klubben også :)

edit- som sagt før. Bruk heller pengene på hvite blinklys forran og på siden. Hadde tatt seg mye betre ut! Evt. også sett vekk de pengene til en Turbomotor istedet :wink:
Helt enig...

Merker nedover dørene er kult på biler som er gjennomført stylet (sånn som den MR2en fra High Octane som du hadde bilde av over her) Men når bilen er helt orginal, så syns jeg det bare ser dumt ut...Minner meg litt om en Chrysler Voyager som går rundt i området her...Han har en hel haug av chrome ting på bilen...Alt fra klistremerker til sånn torshov luftinntak (og de luftinntakene er plassert både på panseret, dørene og bagasjen :?: ) Ser helt forferdelig ut....

Gjør som James sier; sett heller et merke på side, eller bakvinduet....
Jeg har både ts-ogn merke og devilmerke i bakruta :D

#222569  av GhostRider88

BrennaRacing skrev:
James skrev:hmm...ikke for å være noe negativ GhostRider88 ,men syns bilen er mye finere uten! Om du absolutt skal klistremerke kan du evt. sette på TRD merke i siderutene bak eller få tak i ts-ogn klistremerke som kan settes på istedenfor ett eller annet sted. Så får vi litt mer profilering og klubben også :)

edit- som sagt før. Bruk heller pengene på hvite blinklys forran og på siden. Hadde tatt seg mye betre ut! Evt. også sett vekk de pengene til en Turbomotor istedet :wink:
Helt enig...

Merker nedover dørene er kult på biler som er gjennomført stylet (sånn som den MR2en fra High Octane som du hadde bilde av over her) Men når bilen er helt orginal, så syns jeg det bare ser dumt ut...Minner meg litt om en Chrysler Voyager som går rundt i området her...Han har en hel haug av chrome ting på bilen...Alt fra klistremerker til sånn torshov luftinntak (og de luftinntakene er plassert både på panseret, dørene og bagasjen :?: ) Ser helt forferdelig ut....

Gjør som James sier; sett heller et merke på side, eller bakvinduet....
Jeg har både ts-ogn merke og devilmerke i bakruta :D
ja ender opp med å gjøre det sikkert, men først vil jeg se hvordan det tar seg ut ;)

#222871  av EvolutionTurbo

Ja!

Hvis du skal ha merker på en så clean og pen bil, så bruk for all del bakruta, og de små siderutene bak!

Jeg mener det er viktig at du holder det modrat her også..

Pen Bil! 8)

#222886  av GhostRider88

EvolutionTurbo skrev:Ja!

Hvis du skal ha merker på en så clean og pen bil, så bruk for all del bakruta, og de små siderutene bak!

Jeg mener det er viktig at du holder det modrat her også..

Pen Bil! 8)
takker for det, og dere har rett, det er mye finere med en clean bil og heller feste noen små merker ved vinduene på sidene eller bakruta. Sett flere mr2'er med det og det tar seg meget godt ut :)

Har dere tips til hvor jeg kan sette dem ?

#222959  av Tomera

Veldig pen bil!
Men demonter gøftelysene og fjærn den gule linsa innvendig. Da får du hvite grøftelys. Gule lys er ikke så pent synes jeg.

#222968  av GhostRider88

Tomera skrev:Veldig pen bil!
Men demonter gøftelysene og fjærn den gule linsa innvendig. Da får du hvite grøftelys. Gule lys er ikke så pent synes jeg.
takk for det :)

er ikke første prioritet det med grøfte lysene siden jeg syns det er litt fint med gule, men tiden får vise ;)

#222987  av Kilgallon

Sett dem langs kanalene, det blir tøft :wink:

#222988  av GhostRider88

Kilgallon skrev:Sett dem langs kanalene, det blir tøft :wink:
ja hadde i grunn det i tankene jeg også :) tenkte på å sette de langs kanalene på begge dørene ;) skal prøve å modde et bilde i photoshop :)

#222990  av Stiansen

Dekaler hører hjemme på skikkelig gjennomførte biler spør du meg.. Syns bilen din er for clean til at du må begynne med klistremerker på den :wink:

#223033  av GhostRider88

Stiansen skrev:Dekaler hører hjemme på skikkelig gjennomførte biler spør du meg.. Syns bilen din er for clean til at du må begynne med klistremerker på den :wink:
du sier noe der ja... men det kan jo bli fint som noen andre skriver her å sette de under bakvinduet etc. :) Skal modde et bilde i photoshop senere i dag.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 102