TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FSE bensintrykkregulator

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #222618  av larsst185

Noen synspunkter på denne.fikk den fra kollevoll.etter som jeg ser så er det kun mulighet for å øke trykket for fetere blanding.selv på 1,2-1,3 bar ladetrykk så har ikke jeg bruk for fetere blanding.men det skal vistnok også stabilisere bensintrykket i forhold til den originale regulatoren.noen som vet noe om denne?

#222620  av larsst185

skulle legge til et bilde av den men å legge til bilder her på forumet er ikke så enkelt for tiden... :?

#222626  av csstian

Ser vel sånn ut,men uten manometer
Vedlegg
Bensintrykkregulator.jpg
Bensintrykkregulator.jpg (4.36 kiB) Vist 454 ganger

#222628  av larsst185

jepp.manometer er for gamlinger og homoer :lol:
Å dær fikk jeg vel bekrefta at det er her problemet ligger med tanke på at jeg ikke får lagt ut bilder :x

#222629  av larsst185

Manometeret på bildet er jo skrudd der jeg har en blindplugg på min.så er vel mulig å skaffe til denne da....

#222630  av csstian

larsst185 skrev:jepp.manometer er for gamlinger og homoer :lol:
Å dær fikk jeg vel bekrefta at det er her problemet ligger med tanke på at jeg ikke får lagt ut bilder :x
Må jo få dæ orntlig pc :lol:

#222655  av Larsen

Jeg har brukt en malapassi (som de heter) på 4age motoren. Fungerer fint det. Det er nok mulighet for å både justere opp og ned trykket på den. Pass på at du får riktig type. Er noe som heter rasing rate (i tilfelle du ikke viste det) som må være riktig iforhold til orginalen. Det vil si at trykket øker med et vist forholdt til trykket i manifoilen. Mener den orginale er på 1:1