TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høytalerdeksel i dørene

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #221862  av kjetiln

Noen som vet hvor jeg kan få tak i høytalerdekslene til å ha i dørene? Er interessert i dette, fordi jeg kan foreløbig bare ha 4" høytalere i dash. Snakket med Toyota og de kunne ikke skaffet det :?
 #221870  av Gt-4-Ever

kjetiln skrev:Noen som vet hvor jeg kan få tak i høytalerdekslene til å ha i dørene? Er interessert i dette, fordi jeg kan foreløbig bare ha 4" høytalere i dash. Snakket med Toyota og de kunne ikke skaffet det :?
Bare tull at de ikke skaffer. De må bestilles fra utlandet, men de finnes. Ta med reg.nr på en bil som har disse dekslene, så kan du bestille de hos toyota. Det gjorde jeg. :D Ble helt kanon. Sjekk bare tråden min. :D

#221893  av kjetiln

Ok :) Hva måtte du gi for de dekslene da?

#221909  av Gt-4-Ever

Betalte vel ca. 2000,-. Husker ikke helt. Tips er å kun kjøpe dekslene til system 10 og ikke festene til høyttalerene da blir det veldig dyrt. PGA at høyttalerne følger med på festene. Da kan du doble prisen. :shock: Lag deg fester selv. diskantene er lett å feste og i døra skjærer du bare hull til høttalerne og lager baffler og fester de i. :)

#221923  av kjetiln

Ok. Så du kjøpte festene til "system 10" hos toyota? Du har vel ikke tilfeldigvis bilder av hvordan du gjorde det? :D

#222215  av Gt-4-Ever

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=13772

Kjøpte kun dekslene. Brukte vinkler fra Byggmakker til diskantene. Skjærte de bare til slik at de passet bak dekslene.

#222612  av kjetiln

Du har vel ikke reg.nr på en bil som har dette dekselet? Eller blir det for mye å spørre om? :p

#222623  av Tomera

Trenger også reg nr på en slik bil :)

#222633  av larsst185

BP 35116.men tror du kommer lengre med chassinr å det har jeg ikke her.

#222637  av csstian

Dette er gammelbilen min :KT59149.Men trur dere må ha chassinr for å finne bilen på microcatn,å det har jeg ikke.Men om dere drar på Toyota så finner di det hvis di går inn på generell st185 å leter på dørtrekk.Da får du frem både med å ute soundsystem

#222640  av Tomera

Tusen takk! :D

#222715  av kjetiln

takk skal dere ha :)

#222716  av kjetiln

takk skal dere ha :)