TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Delenr pÃ¥ simring ved girkassa pÃ¥ mkiv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #222788  av Andy_Celica

Må bytte den bakre simringen som sitter ved clutchen pga at det drypper litt olje ut av den lille sprekken mellom blokka og girkassa, kan ikke skjønne hvis det kommer fra et annet sted ihvertfal.

Lurer da på om noen har delenr på den simringen, og om noen muligens har en slik clutch sentrerings pinne jeg kunne lånt, (har en slik til celicaen, men vet ikke om den passer)
 #222791  av TOYPARTS

Andy_Celica skrev:Må bytte den bakre simringen som sitter ved clutchen pga at det drypper litt olje ut av den lille sprekken mellom blokka og girkassa, kan ikke skjønne hvis det kommer fra et annet sted ihvertfal.

Lurer da på om noen har delenr på den simringen, og om noen muligens har en slik clutch sentrerings pinne jeg kunne lånt, (har en slik til celicaen, men vet ikke om den passer)
halloen
Om det lekker der, så kan det hende at det er simmerringen i bakkant av veiv som er gått i stykker, har ikke delenummeret foran meg nå, men kan skaffe deg det om du ringer meg i morgen.

Man bruker ikke sentreringsverktøy på mkiv, men skrur trykkplaten av med kassen på bilen, ta av lukene på kassen så ser du hvordan det skal gjøres, er ikke noe problem, samme framgangsmåte ved montering.
 #222803  av Andreazz

TOYPARTS skrev: Man bruker ikke sentreringsverktøy på mkiv, men skrur trykkplaten av med kassen på bilen, ta av lukene på kassen så ser du hvordan det skal gjøres, er ikke noe problem, samme framgangsmåte ved montering.
Gjelder ikke det bare med R-154 på MKIII?

EDIT: Fant ut at det er likens på V-160.. Lærer noe hver dag :D

#222830  av Andy_Celica

Takker for bra svar, ringer i morgen jeg da :D