TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 41 biler ramponert i stavanger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #222248  av Rømmling

Dagbladet
Hvem har glede av å gjøre dette??

min tanke er idioter eller dekk selger som er desperat etter kunder siden han nesten er konk :lol: [/url]

#222267  av Kilgallon

Mener at det samme skjedde på Beitostølen for noen år siden også.

#222272  av hmsilset

Kilgallon skrev:Mener at det samme skjedde på Beitostølen for noen år siden også.
Stemmer det.Husker ikke at det var der,men husker det var 60 biler den gangen :shock:

#222292  av aneriks

jeg kunne drept sånne folk altså :evil:

#222293  av Andy_Celica

aneriks skrev:jeg kunne drept sånne folk altså :evil:
Me2 :evil:

#222394  av Kilgallon

Er bra butikk for de som selger dekk da, men kjipt for de som må kjøpe nye dekk.

#222844  av @lpher

Får bare håpe at det var noen av disse som hadde alarm ihvertfall...og forsikring som dekker tyveri/hæverk...så slipper de ihvertfall å bli økonomisk belasta...

#222909  av cameleon

kunne tenkt meg å hatt en egen slange i dekk jeg som hadde sprøytet ut en slags etsende syre om noen hadde skåret opp dekkene på bilen min. tror et par aliens der inne i pirelien hadde gjort seg bra!!

#222914  av James

Er så utrolig unødvendig det der!! Har en kompis som har hatt maks uflaks med bilen sin bil! Helidigvis ikke noe mer en 98mod. Honda Civic 1.4l ,men uansett veldig surt. Han har i løpet av ett år vert i kollisonskade der den andre bilen ikke holdt vikeplikten, men alikavell fekk skylda for det hele :? , innbrudd i bil, stjelt annlegg, knust lås, støre riper opp etter hele panseret ,stjelt skilter fra bilen.... ja listen er laaang for å si det sånn :roll: