TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina e GTI, hjelp!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #221757  av Ellingz1

hei, har lest litt om dette på forumet, men finner ikke noen guide... jeg skal å se på en carina e gti i i dag, hva skal jeg se etter? bilen er gått 270 000, prisen er 40 000. skal på eu-kontroll i september. men tenkte å få den sendt inn før jeg kjøpte den, for å se hvordan den kommer ut av det.
og er det slikt at disse bilen er så jævlig rævkjørt?

#222070  av Kjetil84

De er ikke nødvendigvis rævkjørt, men kan selfølgelig være det!
Siden de er så sjeldne er de ofte litt dyre, og dermed ikke et billig alternativ for en ungdom som vil leke seg!

Min var pent kjørt og eid av en godt voksen herre, og "bare" kjørt 170.000.

Har ikke hatt noen problemer med bilen siden jeg kjøpte den, og er veeeldig fornøyd, med både god plass og god ytelse!:)

Men se etter rust, og hvis det er noe, så bruker du noen lapper på å fjerne rust, lakkere å tektylere (med litt egen innsats blir ikke det så dyrt)
Bare lov meg at du tar godt vare på den, er ikke så veldig mange av dem!;)

#222509  av Ellingz1

Kjetil84 skrev:De er ikke nødvendigvis rævkjørt, men kan selfølgelig være det!
Siden de er så sjeldne er de ofte litt dyre, og dermed ikke et billig alternativ for en ungdom som vil leke seg!

Min var pent kjørt og eid av en godt voksen herre, og "bare" kjørt 170.000.

Har ikke hatt noen problemer med bilen siden jeg kjøpte den, og er veeeldig fornøyd, med både god plass og god ytelse!:)

Men se etter rust, og hvis det er noe, så bruker du noen lapper på å fjerne rust, lakkere å tektylere (med litt egen innsats blir ikke det så dyrt)
Bare lov meg at du tar godt vare på den, er ikke så veldig mange av dem!;)
takk... men ble en vanlig carina e... den gtien var ikke i god stand...

#222658  av FireFox

var det den som lå på autodb<?

#222702  av Ellingz1

FireFox skrev:var det den som lå på autodb<?
jepp var den.. snakket litt med folk på toyota her, og de sier den har sett sine beste daga....

#222941  av FireFox

ja.. den hadde gått hønn langt da.. 270.000km, og mange av dem er 100% rævkjørt ;)