TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Subber i MR2

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #223013  av 323F GTX

Hei! noen som kan anbefale noen subber som kan passe i en MK2? Er jo som kjent nokså begrenset plass her :P hehe. Har tenkt på en sub bak hvert sete, men usikker på vilke jeg skal gå for. Må være noen som er små, og ikke stikker for dypt, men samtidig spiller tålig bra.
Har snust litt etter slike firkantete subber, men finner ikke ut hvem som lager :? non tips? :)

#223024  av Kenny

kicker lager firkantede subber.

ellers har jeg 2x boston acoustics 8" til salgs. disse er på 650Wrms hver, og skal ha ca 12L kasser. ligger på tilsalgs forumet. .
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=20999

#223027  av Sven

Earthquace Shallow element er lurt :D

#223036  av japse-gnmfr

har 2x10kicker synes dette spiller veldig bra:D

#223051  av 323F GTX

Vet du om noen norske forhandlere av kicker? :D

#223055  av japse-gnmfr

megabillig.no men jeg gikk bare til en lokal bilstereosjappe som skaffet det(bilstereoeksperten) hvet også at strandberg kan skaffe men er ganske dyre..

#223155  av Mr2Even

Eller denne som ikke tar noe særlig plass(kan ha den under sete) og spiller bra for størrelsen å være: tarhttp://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/T ... index.html
Vedlegg
tswx11a_detailpage.jpg
tswx11a_detailpage.jpg (33.54 kiB) Vist 3153 ganger

#223288  av angrykid

Du får lett plass til nesten hvilken som helst 10" som ikke bygger mer enn 15cm dypt bak hvert sete.. Så det er ikke noe problem. Om det nå skulle være problem med volumet i kassen, at du får for liten plass, så er det bare å fjerne den oppbevaringsboksen som er bak setene. Den har man uansett aldri bruk for. (i allefall har jeg aldri brukt den)

Sag den bort med baufil eller lignende verktøy, og knus på.. får lett 20-30 liter bak der, som burde være plass nok til en robust stor sub. :)

Lykke til.

(PS: har hatt både JBL og RockFord i bilen min nå, og jeg personlig syntes JBL'ene var de som hadde mest OK lyd. Det er nå min personlige mening, og det er ikke sikkert det er rett.)