TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt prosjekt for 2007/2008

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#223565  av TOYPARTS

FireFox skrev:Fy flate å fin bil du har :) lyst på sånn jeg å :p
kan kjøpe den for nok penger :twisted: :twisted: :wink:

#223577  av FireFox

Haha, da byr jeg 100.000 + et par OZ felger :lol:

#223578  av TOYPARTS

FireFox skrev:Haha, da byr jeg 100.000 + et par OZ felger :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :? :? :wink: :wink:

#223617  av sleeper

se der ja.. da var den jo klar for sommeren.. :D :D
i år går du for 10ern.. :wink: 8)

#223705  av FireFox

rått :) akkurat som å høre carina`n detta :lol:

#223708  av Ollie

bra lyd og en tøff 80 talls bil :)

#223712  av tojo

:shock: Helt konge :P Dette var snadder! RÅTT :twisted: Bare 108dager igjen til vi får se hva den er god for på ACR:-)

#223718  av Magne

oj oj oj!!! Det var feita lyden sin det. :twisted:

#224857  av TOYPARTS

her er noen bilder av motorrommet, er ikke helt ferdig

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#225955  av TOYPARTS

kult med mye hk :wink: :wink: sliter på en måte med å ha nok differ på lager, om jeg har ca 180 sperrer så har jeg nok for en sesong, har knust flere enn jeg har selv og har måttet låne 2 stk for å komme i mål, det siste som skjedde på fredag var at jeg pulveriserte en drivaksling, har fått montert aluforinger i understellet bak og har begynt å lure på om bilen rett og slett er for stiv, tenkte å prøve med originale foringer igjen å se hva som skejr, har også fått fatt i en god del sperrer så skal nok komme i mål til slutt. er rimelig oppgitt for øyeblikket, alle jeg monterer går i stykker. :? :?

#225973  av beerba

TOYPARTS skrev:kult med mye hk :wink: :wink: sliter på en måte med å ha nok differ på lager, om jeg har ca 180 sperrer så har jeg nok for en sesong, har knust flere enn jeg har selv og har måttet låne 2 stk for å komme i mål, det siste som skjedde på fredag var at jeg pulveriserte en drivaksling, har fått montert aluforinger i understellet bak og har begynt å lure på om bilen rett og slett er for stiv, tenkte å prøve med originale foringer igjen å se hva som skejr, har også fått fatt i en god del sperrer så skal nok komme i mål til slutt. er rimelig oppgitt for øyeblikket, alle jeg monterer går i stykker. :? :?
Hold humøret oppe, du kommer nok i mål, det bruker du å gjøre :wink:

#225988  av TOYPARTS

beerba skrev:
TOYPARTS skrev:kult med mye hk :wink: :wink: sliter på en måte med å ha nok differ på lager, om jeg har ca 180 sperrer så har jeg nok for en sesong, har knust flere enn jeg har selv og har måttet låne 2 stk for å komme i mål, det siste som skjedde på fredag var at jeg pulveriserte en drivaksling, har fått montert aluforinger i understellet bak og har begynt å lure på om bilen rett og slett er for stiv, tenkte å prøve med originale foringer igjen å se hva som skejr, har også fått fatt i en god del sperrer så skal nok komme i mål til slutt. er rimelig oppgitt for øyeblikket, alle jeg monterer går i stykker. :? :?
Hold humøret oppe, du kommer nok i mål, det bruker du å gjøre :wink:
joda kommer alltid i mål, men hadde håpt at det var slutt på pengeutleggene nå, men det er det vist ikke :cry:

#225989  av Morten

Må vel finnes noe sterkere alternativ du kan konvertere til for å eliminere problemet en gang for alle? :wink: Skal jo ikke gå igjennom mange differ før det lønner seg økonomisk og skulle en tro. :)

#226006  av TOYPARTS

Morten skrev:Må vel finnes noe sterkere alternativ du kan konvertere til for å eliminere problemet en gang for alle? :wink: Skal jo ikke gå igjennom mange differ før det lønner seg økonomisk og skulle en tro. :)
så sant så sant, da den første røk så tenkte jeg hmm jaja har sikkert fått seg en small i fjor, når nummer 2 røk så tenkte jeg jaja den er jo 20 år gammel og ikke var den særlig god heller, nå når nummer 3 er røket og drivakslingen er sprengt, så sitter jeg med følelsen av at det er "litt" for mye effekt i bilen, skal opp i verkstedet nå å se på muligheten for å få på mk3 eller mk4 diff på mk2, alt går så lenge man vil den nok selv, men sliter med tiden, tviler på at det blir særlig mye kjøring i år.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16