TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ja, lykken er jo Ã¥ ha stort hus og mye penger.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#223338  av cameleon

han satt foran tv'n og var blind samtidig...

#223355  av arctic_celi

cameleon skrev:han satt foran tv'n og var blind samtidig...
Tenkte sikkert det var radioen :D hehe

#223398  av Kilgallon

Kjipe greier dette.

#223403  av Rømmling

stakars alle folk som ikke har familie som bryr seg rundt seg.

naboene antok at han hadde havnet på sykehus eller gamlehjem.

#223430  av celicat23

Stakkars folk og stakkars folk. Det kan jo faktisk hende at han likte å være alene, uten en gjeng masete folk rundt seg. Er selv av den typen. Går uker og månder mellom hver gang jeg besøker kompiser o.l for jeg har bare ikke behovet for å treffe folk. Liker meg utrolig godt alene.

Men, såklart, etter 1 år burde kanskje noen ha reagert.

#223449  av Rømmling

celicat23 skrev:Stakkars folk og stakkars folk. Det kan jo faktisk hende at han likte å være alene, uten en gjeng masete folk rundt seg. Er selv av den typen. Går uker og månder mellom hver gang jeg besøker kompiser o.l for jeg har bare ikke behovet for å treffe folk. Liker meg utrolig godt alene.

Men, såklart, etter 1 år burde kanskje noen ha reagert.
men du har sikkert kontakt med famile ganske ofte med tlf eller noe da og du er vel på jobb så vis du ikke melder i fra og er borte noen dager så er det vel sikkert noen som lurer.

men slike historer har vi i norge også. ikke så mye som ett år men
hørte det av noen som jobbet med å rydde oppigjen.

#223540  av celicat23

Rømmling skrev:men du har sikkert kontakt med famile ganske ofte med tlf eller noe da og du er vel på jobb så vis du ikke melder i fra og er borte noen dager så er det vel sikkert noen som lurer.
Ja det er jo f*** meg ikke mulig å få fred fra disse folka! :-)

#223544  av arctic_celi

celicat23 skrev:
Rømmling skrev:men du har sikkert kontakt med famile ganske ofte med tlf eller noe da og du er vel på jobb så vis du ikke melder i fra og er borte noen dager så er det vel sikkert noen som lurer.
Ja det er jo f*** meg ikke mulig å få fred fra disse folka! :-)
Hehe og bra er det! :) (Er det noe man kan stole på så er det familie)
Men du må jo innrømme at hvis det har gått et HELT år uten at noen som helst har savnet deg...
eller at noen som helst har brydd seg om at du var borte fra livet deres. SÃ¥ har du blitt litt trist??

Greit å være sterk ensom ulv altså, men det må jo være grenser :wink:

#223592  av cameleon

arctic_celi skrev:Hehe og bra er det! :) (Er det noe man kan stole på så er det familie)
nåå....det er nok fra familie til familie du :wink:

#223616  av Jon Are

cameleon skrev:
arctic_celi skrev:(Er det noe man kan stole på så er det familie)
nåå....det er nok fra familie til familie du :wink:
Enig der ja.
 #223643  av Mr2Even

arctic_celi skrev:Litt kipt å være denne karen
Mange som er glad i han ser det ut for. :roll:
http://www.nettavisen.no/verden/article903682.ece
Dette er et av bevisene på at verden blir kalderer og kaldere. Folk tar ikke vare på hverandre noe særlig lenger. Utviklingen er helt i takt med hva bibelen sier og profeterer. Det blir mer og mer likt romertiden

#223661  av Th4 Ghost

vet ikke om verden var så mye "varmere" før heller jeg da men.. det er ganske selvølgelig at ingen går og sjekker til personen når det ikke er noen som kjenner han.

#223861  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:vet ikke om verden var så mye "varmere" før heller jeg da men.. det er ganske selvølgelig at ingen går og sjekker til personen når det ikke er noen som kjenner han.
jepp, dessuten er det mange gamle grinebitere der ute som ikke vil ha noen plagsomme barnebarn rundt seg... og sånn har det alltid vært i norge.