TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#223687  av celicat23

Den pågående sessongen av top gear er helt fantastisk!! Gårsdagens episode (sessong 9, episode 4) er brilliant.

#223690  av Larsen

celicat23 skrev:Den pågående sessongen av top gear er helt fantastisk!! Gårsdagens episode (sessong 9, episode 4) er brilliant.
Enig. De har tydelig vis lagt nivået et hakk høyere i år.
Episode fire ligger i utorrent nå.

#223694  av celicat23

Larsen skrev:
celicat23 skrev:Den pågående sessongen av top gear er helt fantastisk!! Gårsdagens episode (sessong 9, episode 4) er brilliant.
Enig. De har tydelig vis lagt nivået et hakk høyere i år.
Episode fire ligger i utorrent nå.
Gled deg! Slutten av programmet er helt sykt!

#223765  av Kilgallon

Den har jeg aldri sett..Har jeg gått klipp av noe?

#223766  av elino

Nå er det snart natta "jeeesssp" Rally helga har tatt på :D Kanskje ikke så rart....Åpningen på torsdag og ss1, ss3 og ss8 på fredag (opp 0430 og holdt det gående hele dagen). Lørdag var det ss13, service i Vikingskipet og fest på Hamar på kvelden (hjemme 05) 8) Søndag gikk ss18 her vi bor, så da ble vi vekket av helikopter og dratt inn i skogen til siste etappen. Måtte selvfølgelig til avslutningen på Hamar også :D

Legger med noen bilder :twisted:
Vedlegg
=)
=)
Rally Norway Are.jpg (55.08 kiB) Vist 336 ganger
Rally ss18x.jpg
Rally ss18x.jpg (42.37 kiB) Vist 324 ganger
WRC ss18x.jpg
WRC ss18x.jpg (39.54 kiB) Vist 334 ganger

#223777  av celicat23

Kilgallon skrev:
Den har jeg aldri sett..Har jeg gått klipp av noe?
Jepp! Løp og se! Finner alle episodene på mininova. Eztv seeder vel også noen av de.

#223798  av lexusmann

Er det noen som har Norman antivirus DRITEN!!!!!!!!????????jeg blir snart gæææææren!!! :evil:
Den kommer opp med "tilkoblingsvarsel" hele tida.....er verste møkka jeg har vært borti, tror jeg...joda, den tar virus og trojanere og det meste, men de derre spørsmåla som popper opp hele tida, blir jeg loco av...
:?

#223882  av celicat23

Hahaha. Kjære bror har bare en 42" plasma skjerm, så han bestikker meg med pizza for å få lov til og komme og se siste episode av top gear på 55 tommer'n min :lol:

#223884  av Rømmling

lexusmann skrev:Er det noen som har Norman antivirus DRITEN!!!!!!!!????????jeg blir snart gæææææren!!! :evil:
Den kommer opp med "tilkoblingsvarsel" hele tida.....er verste møkka jeg har vært borti, tror jeg...joda, den tar virus og trojanere og det meste, men de derre spørsmåla som popper opp hele tida, blir jeg loco av...
norton er det første man sletter på pc og legger inn en gratis som ikke er då tung og dum.
AGV eller AVAST

#223900  av Kilgallon

lexusmann skrev:Er det noen som har Norman antivirus DRITEN!!!!!!!!????????jeg blir snart gæææææren!!! :evil:
Jeg får ikke noen spørsmål på mitt Norman program.

#223902  av Kilgallon

celicat23 skrev:Hahaha. Kjære bror har bare en 42" plasma skjerm, så han bestikker meg med pizza for å få lov til og komme og se siste episode av top gear på 55 tommer'n min :lol:
Glad i å skryte av deg selv og TV`n din eller?

#223913  av celicat23

Kilgallon skrev:
celicat23 skrev:Hahaha. Kjære bror har bare en 42" plasma skjerm, så han bestikker meg med pizza for å få lov til og komme og se siste episode av top gear på 55 tommer'n min :lol:
Gikk glipp av hvor jeg skrøt av meg selv :?: Men tv'n er mitt beste kjøp noen sinne så det er mange gode varme føelser for den som trenger frem i tide og utide :D

Bilde

My precious. Hiihihihihiihihihihihihihihi

#223916  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:
Gikk glipp av hvor jeg skrøt av meg selv :?: Men tv'n er mitt beste kjøp noen sinne så det er mange gode varme føelser for den som trenger frem i tide og utide :D

Bilde

My precious. Hiihihihihiihihihihihihihihi
Den bommet jeg litt på :wink:

#223917  av celicat23

Kilgallon skrev:Den bommet jeg litt på :wink:
'Ække så nøye. Det er bare internett :wink:

#223931  av Jon Are

Bilde

Nice Celicat23!!! 8) 8)
  • 1
  • 276
  • 277