TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rally Norway 2007

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#223992  av Andreazz

Kul film!

MEN!! De som lager slike filmer burde vite at bilinnteriserte folk, som skal se filmen, mener lyden er halve opplevelsen :?

#224024  av spoild

Bra sang, men som sagt så passer den liksom ikke helt inn.. Mer lokalmusikk hadde vært tingen, ja jeg sikter da til dansband.. :roll:

Litt artig at de kjørte rett utenfor vinduet hos a mor.

#224029  av larsst185

Ja,med dansebandmusikk hadde det jo blitt helt rått :roll:

#224038  av Th4 Ghost

spoild skrev:Bra sang, men som sagt så passer den liksom ikke helt inn.. Mer lokalmusikk hadde vært tingen, ja jeg sikter da til dansband.. :roll:

lolz på den. hær jeg bor så bruker tenåringene å spille gammeldansmusikk på skolen på full guffe... joda, danseband er grei musikk deeeeeet..om man er 50+ så..

#224082  av Kilgallon

Th4 Ghost skrev:
spoild skrev:Bra sang, men som sagt så passer den liksom ikke helt inn.. Mer lokalmusikk hadde vært tingen, ja jeg sikter da til dansband.. :roll:

lolz på den. hær jeg bor så bruker tenåringene å spille gammeldansmusikk på skolen på full guffe... joda, danseband er grei musikk deeeeeet..om man er 50+ så..
Danseband er ikke musikk i mine ører.