TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye Toyota Supra MKIV

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #219023  av tommis

Kom over denne en kveld jeg satt å surfa på ebay. Det endte med Bay It Now :mrgreen:

Det er en 94' Blitz Supra MKIV 1/10 RC bil. Den gikk ut av produksjon for mange år siden og er nok ganske vanskeli å få tak i.
Vedlegg
Tamiya MKIV6.jpg
Tamiya MKIV6.jpg (381.28 kiB) Vist 2232 ganger
Tamiya MKIV5.jpg
Tamiya MKIV5.jpg (428.74 kiB) Vist 2233 ganger
Tamiya MIKV4.jpg
Tamiya MIKV4.jpg (472.16 kiB) Vist 2233 ganger
Tamiya MKIV3.jpg
Tamiya MKIV3.jpg (614.07 kiB) Vist 2235 ganger
Tamiya MKIV1.jpg
Tamiya MKIV1.jpg (615.8 kiB) Vist 2234 ganger

#219034  av James

hehe, stilig. Trodde nesten du hadde kjøpt deg enda en Supra mkiv :P

#219037  av peterK

Haha, knall da! Dette er herlige ting å fikle med på kjedelige kvelder :P

Jeg vil at posten skal oppdateres etterhvert som du legger noen kunstneriske strøk på den!

:twisted:

#219372  av Tore

Ahhh...jeg som var klar til å skjelle deg ut for å ha råd til en til Supra :oops: Har et slikt karosseri hjemme, skal prøve å modifisere det ned på en bensinbil 8)

#219395  av azt

artig lite "vinter prosjekt" da. må holdes oppdatert.

#219415  av Kilgallon

Har selv en Supra radiostyrt bil.
Har også en Supra modellbil som jeg ikke har begynt å lime sammen ennå da :wink:

#219504  av tommis

Har faktisk ikke bestemt meg for om jeg kommer til å bygge den enda. Og i-jaffal ikke hvilken farge jeg skal ha. Har tengt på svart som min engen, men da har detaljene på karosseriet en tendens til å forsvinne litt. Kankje hvit...hmm

#219544  av Kilgallon

MÃ¥ ikke ta hvit, den fargen kler ikke supraen i det hele tatt.

#219548  av tommis

Joda, hvit farge på Supra kan vær fint.
Vedlegg
Supra79.jpg
Supra79.jpg (22.6 kiB) Vist 3106 ganger

#219552  av Stiansen

tommis skrev:Joda, hvit farge på Supra kan vær fint.
Enig!
Vedlegg
Grunn til hvit 6.jpg
Grunn til hvit 6.jpg (54.07 kiB) Vist 2233 ganger

#223918  av 95TT

Synes også de er fine hvite, Heller hvit enn rød, håper ikke jeg tråkker noen på tærne :oops:

Men personlig synes jeg de skal være svarte , derfor min er det også.. :P :twisted:

Tøff fjernstyrt bil.. ser man må sette den sammen litt på egenhånd også, det er jo litt kult.. åssen motor er det i den. regner med det er el. 540 motor kanskje.. :P

#223919  av celicat23

Det engelske bladet REDLINE tok en hvit supra, hev på veilside kit'et og dekorerte den som tom's (castrol) supra'n. Syns det var direkte lekkert. Fant desverre ingen bilder av den :oops:

#224001  av tommis

95TT skrev:Synes også de er fine hvite, Heller hvit enn rød, håper ikke jeg tråkker noen på tærne :oops:

Men personlig synes jeg de skal være svarte , derfor min er det også.. :P :twisted:

Tøff fjernstyrt bil.. ser man må sette den sammen litt på egenhånd også, det er jo litt kult.. åssen motor er det i den. regner med det er el. 540 motor kanskje.. :P
Det er en standar 540 motor. Er fornøyd med å ha klart å skaffe en slik ja. Har ikke sett noen til salgs hverken før eller siden.
Men den kosta meg noen tusen da...

Svart Supra er forøvrig det tøffeste.

#224070  av Anders gullstein

Knalltøff!!

Jeg ville nok satt den sammen, men latt den stått på hylla til utstilling. Om en skulle ha brukt den, så ville jeg ha skaffet et blilligere kaross til å vrake. Har selv et tilsvarende chassi som den du har, da Nissan Skyline R32, men det merker alderen iforhold til de nyere modellene jeg har.

Har selv kjøpt et NIB fjernstyrt bil fra en kar ved Le Mans i Frankrike. Var en Jaguar XJR12 fra Tamiya.

Jeg ville tatt den sort slik den du har i fullskala utenfor ;)

Kanskje du finner litt inspirasjon herifra: http://www.tamiyaclub.com

http://www.tamiyaclub.com/userrides.asp?id=143