TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#224106  av Andreazz

hmsilset skrev:Noen som har bilde av en coil eller?
Vedlegg
coil.gif
coil.gif (18.13 kiB) Vist 1496 ganger

#224133  av Kilgallon

ina skrev:litt mindre enn en 10pk med røyk.. er i-mobile 310?? kjøpte den i thailand.. den VAR liten og søt og rosa...

valper er søte så lenge de er snille og ikke spiser opp ting... var greit når han spiste opp playstation kontrollen min, men telefonen var verre azz!!
Da hadde jeg kastet hunden ut av huset for lenge siden.

#224180  av ina

passet den egentlig bare, så den ble solgt og hentet i dag.. får ikke spist opp mer hos meg, men er jo litt trist...
men fikk kjøpt meg celica i dag så er kjempe glad nå.. hehe

#224181  av hmsilset

Andreazz skrev:
hmsilset skrev:Noen som har bilde av en coil eller?
Oi,ble målløs nå.har nemmelig aldri sett en coil før jeg :P
men fine er de jo!

#224240  av Andy_Celica

Nå er jeg sykt lei av den jæ..a vinteren, håper sommern kommer snart, ihvertfal at termometeret går over på rød side.

Gjør det ikke noe bedre at jeg faen ikke får kjørt den nye bilen min pga SNØ!!!!

#224267  av celicat23

Tar meg fri frem til mai tror jeg... slipper jeg å gå ut noe mer i dette forbanna kalde møkka været.

#224280  av Kilgallon

celicat23 skrev:Tar meg fri frem til mai tror jeg... slipper jeg å gå ut noe mer i dette forbanna kalde møkka været.
Høre sut som en bra idè.

#224340  av lexusmann

Rømmling skrev:
lexusmann skrev:Er det noen som har Norman antivirus DRITEN!!!!!!!!????????jeg blir snart gæææææren!!! :evil:
Den kommer opp med "tilkoblingsvarsel" hele tida.....er verste møkka jeg har vært borti, tror jeg...joda, den tar virus og trojanere og det meste, men de derre spørsmåla som popper opp hele tida, blir jeg loco av...
:?
norton er det første man sletter på pc og legger inn en gratis som ikke er då tung og dum.
AGV eller AVAST
Joda, har AVG, så kunne like slette hele greia... :roll:

#224342  av lexusmann

Kilgallon skrev:
lexusmann skrev:Er det noen som har Norman antivirus DRITEN!!!!!!!!????????jeg blir snart gæææææren!!! :evil:
Den kommer opp med "tilkoblingsvarsel" hele tida.....er verste møkka jeg har vært borti, tror jeg...joda, den tar virus og trojanere og det meste, men de derre spørsmåla som popper opp hele tida, blir jeg loco av...
Jeg får ikke noen spørsmål på mitt Norman program.
Neivel?? Da er det no'n innstillinger da...vet ikke om jeg finner ut av det nå...er så innvikla syns jeg... :?

#224364  av Kilgallon

lexusmann skrev:
Kilgallon skrev:
Jeg får ikke noen spørsmål på mitt Norman program.
Neivel?? Da er det no'n innstillinger da...vet ikke om jeg finner ut av det nå...er så innvikla syns jeg... :?
Fikk det bare på en cd og installerte det. Null problem for min del..

#224497  av lexusmann

Jøje meg...nå er det pinadø helg igjen....ukene går jaggu fort....men har ingen planer for det... :lol:

#224517  av Kilgallon

lexusmann skrev:Jøje meg...nå er det pinadø helg igjen....ukene går jaggu fort....men har ingen planer for det... :lol:
Helg er digg. Poker i kveld og brettkjøring i morra :D

#224524  av celicat23

Maarud salt&pepper, pepsi og "crackdown" på x-box 360'n i kveld ivertfall. Noe middag styr i morra, og søndag er en tradisjonell gjøre-absolutt-ingenting dag....

#224526  av sleeper

celicat23 skrev:Maarud salt&pepper, pepsi og "crackdown" på x-box 360'n i kveld ivertfall. Noe middag styr i morra, og søndag er en tradisjonell gjøre-absolutt-ingenting dag....
hm.. nå som du ikke har jobb eller bil og skru på så er vel alle dager treadisjonelle ikke gjøre noe dager?

#224585  av Kilgallon

Kilgallon skrev:
lexusmann skrev:Jøje meg...nå er det pinadø helg igjen....ukene går jaggu fort....men har ingen planer for det... :lol:
Helg er digg. Poker i kveld og brettkjøring i morra :D
Pokeren gikk rett i ......
  • 1
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 282
  • 1175