jaja.da har jeg omsider vært igjennom en runde med BT.første gang var alt greit med papirene foruten et par punkter som måtte underdokumenteres sa dem.greit tenkte jeg,og skaffet da dette

så kom dagen idag,og bilen skulle vises(like dønn strøken som en supra skal være).kjørte inn porten hos BT,ga han papirene og gikk litt unna slik at han kunne undersøke i fred.litt sjekking på bilen,for så å sitte inne på kontoret i en halv time.så kom han ut og anmerket at ALLE punktene måtte underdokumenteres på nytt.fikk forklart hva jeg trengte av papirer til "neste" gang.har nå sjekket litt mer,og sannsynligheten for at BT godtar neste gang,er sannsynlig lik null

så nå sitter jeg igjen med mange tanker om hvor og hvorfor osv osv.det jeg tror jeg kommer til å gjøre med supraen er å lagre den i 16år i håp om å få den registrert som veteran.syns det er veldig trist at systemet er så vanskelig.nesten så man har lyst å skrike.. godkjenne alt annet ombygd uorginalt dritt,ja det kan dem gjøre.er vel en smule oppgitt ja.