TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva slaks type dyser er dette ? (og div andre spørsmÃ¥l)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #224385  av sx-4-ever

Han sa det var simens dyser, men var ikke helt sikker. Jeg spør her i tilfelle han er helt på gjorde. Er ikke noe invistering om det skulle være billige dyser som ikke funker.

Har hørt at simens er ganske greie dyser.

Bilder :
Vedlegg
5a40_1.JPG
5a40_1.JPG (12.45 kiB) Vist 1148 ganger
Sist redigert av sx-4-ever den 26 feb 2007 00:23, redigert 1 gang totalt.

#224391  av TOYPARTS

er ikke godt å si

#224394  av sx-4-ever

Ja, det vet jeg og derfor håpet jeg på et svar det det sto "Det er ihvertfal ikke venom" ;) hehe

#224398  av sx-4-ever

Er Bosch Type High Performance 720cc Fuel Injector noe og ha på da?
koster 55$ hver og det syntest jeg ikke var noe gal pris.

#224405  av TOYPARTS

sx-4-ever skrev:Er Bosch Type High Performance 720cc Fuel Injector noe og ha på da?
koster 55$ hver og det syntest jeg ikke var noe gal pris.
ofte så er det de billige dysene som er dårlige, en annen ting du skal huske p åer å kjøpe dyser med rett ohm, du skal vel ha høyohm på din.

#224409  av sx-4-ever

Vet ikke hva jeg skal ha ;) Det ville blitt mitt neste spørsmål! Hehe.
JDM er det, så det skal vel ha høy ja? Og euro/us lav ?

Hvor kjøper jeg rimelige dyser med høy ohm da?

#224413  av TOYPARTS

sx-4-ever skrev:Vet ikke hva jeg skal ha ;) Det ville blitt mitt neste spørsmål! Hehe.
JDM er det, så det skal vel ha høy ja? Og euro/us lav ?

Hvor kjøper jeg rimelige dyser med høy ohm da?
kan skaffe deg dyser i høy ohm, men må sjekke pris på de. alternativt kan du kjøre en peak/hold dysedriverboks på lavohm dyser.

#224415  av sx-4-ever

Sjekk pris du ;) Har ikke erfaring med peak/hold dysedriverboks. Men det er vel billigere og kjøpe med høy ohm.

#224416  av TOYPARTS

sx-4-ever skrev:Sjekk pris du ;) Har ikke erfaring med peak/hold dysedriverboks. Men det er vel billigere og kjøpe med høy ohm.
jepp men ikke bedre
:wink:

#224418  av sx-4-ever

Bare det er mye bedre en venom så er jeg fornøyd ;) Må levere samme mengde og ikke stå opne konstant. :)

#224420  av TOYPARTS

sx-4-ever skrev:Bare det er mye bedre en venom så er jeg fornøyd ;) Må levere samme mengde og ikke stå opne konstant. :)
hvilket oppsett kjører du, hvor mange hk?

#224431  av sx-4-ever

Det vet jeg ikke enda :) Det automatkassen klarer levere uten problem.

Men dysenene må passe HKS fuel railen jeg har :P Også tenkte jeg twin walbro pumper, men er ikke sikker på hvordan det fungerer. Slenge 2 pumper nedi og et T-stykke på ?

#224433  av TOYPARTS

sx-4-ever skrev:Det vet jeg ikke enda :) Det automatkassen klarer levere uten problem.

Men dysenene må passe HKS fuel railen jeg har :P Også tenkte jeg twin walbro pumper, men er ikke sikker på hvordan det fungerer. Slenge 2 pumper nedi og et T-stykke på ?
Slenge 2 pumper nedi, svise på en nippel og kjøre to feed liner.

#224434  av sx-4-ever

Er det slik som dette det vil fungere ? Har ikke vært borti dette før.

Fikk vite at regulatoren skulle stå på returen. Skal returen også hå inn på pumpene ?
Vedlegg
Bensin gang.JPG
Bensin gang.JPG (25.11 kiB) Vist 1063 ganger