TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdige modder konk2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Vinner av konk 2

ErikG
Ingen stemmer
0%
sindrejl
Ingen stemmer
0%
BrennaRacing
1
100%
arild
Ingen stemmer
0%

#223746  av BrennaRacing

ErikG skrev:Da ble vinneren BrennaRacing med 1 stemme :lol:

Tror kansje vi legger photoshop litt på is nå i påvente av litt mer interesse. Kaster ballen over til vinneren
Vi kan jo drøye den noen uker, så kan jeg tenke ut neste bilde imens... :)

#223778  av lexusmann

Syns jeg kunne få en premie jeg..siden det var meg som stemte på Brenna sin bil...:lol: det stod i alle fall 1 stemme etter at jeg stemte...ikke nødvendig da, var bare en fleip...

#223781  av BrennaRacing

Bra du sa det, så folk ikke trodde jeg stemte på meg selv :lol:

Du skal få en stemme av meg neste konk...hehe

#223859  av sindrejl

kun 1 stemme så stengt? ikke helt bra :P tror ikke de fleste har sett at det kom poll på tråden.

#223934  av Jon Are

Jeg hadde heller ikke sett denne. :( :roll: :oops:

#223946  av ErikG

Den stod ca en uke uten noe respons da. Nok av tid en uke ynes jeg. La også ut link på wip tråden.

#223978  av Rømmling

går jo ikke an å stemme her da.

#224021  av Th4 Ghost

ErikG skrev:Den stod ca en uke uten noe respons da. Nok av tid en uke ynes jeg. La også ut link på wip tråden.
ja skulle egentlig tro det, men jeg så ikke noen av delene :P sikkert en av de gangene jeg har bare logga på en snartur og av igjen uten å se rekke å se på alle trådene

synd :( hadde et bilde jeg skulle legge ut jeg også

#224044  av sindrejl

har aldri sett at det går an å stemme nei. men kan være lurt å legge ut en "bump" nå kan man stemme på denne tråden.

#224115  av BrennaRacing

SÃ¥ det ikke jeg heller :)

#224265  av arild

Jeg sjekker ikke innom her så ofte, men når jeg tittet innom var pollen allerede avgjort. Litt useriøst syntes jeg da men.

#224270  av Th4 Ghost

arild skrev:Jeg sjekker ikke innom her så ofte, men når jeg tittet innom var pollen allerede avgjort. Litt useriøst syntes jeg da men.
Jojo, men nå er det ikke premier til dette da :P så "seriøst" var det vel aldri meningen at det skulle være heller :wink:

#224312  av sindrejl

lag en ny poll noen da :)