hovik skrev:Grattis Jumbo, dette gir vann på mølla.Nei, jeg hadde motoreffekten oppgitt i papirene mine fra toyparts så det ble aldri et tema. Jeg hadde aldri godtatt noen testing på dagen heller, ettersom bilen min ikke er registrert hadde jeg krevet ny time for det (med påskudd å gå over tilstanden til motoren bedre for å redusere muligheten for havari)
Et par spm.
- Tested BT effekten på motoren ?
- Hvor lang tid tok det hos BT, evnt. sjekke de alt med bilen, eller bare det var registrert som endringer ?
Akkurat dette skal man jo faktisk være klar over at ikke er bare kødd heller - de fleste forsikringer jeg har sett tar veldig klart unntak for tilfeller der bilen er i myndigheters besittelse/kontroll, og selv om jeg ikke vet dette, skal jeg banne ei kasse øl eller fem på at biltilsynet aldri verden tar noe økonomisk ansvar for ting de eventuelt ødelegger under kontroll.
Det som holdt på å bli et tema og som er greit å ha i bakhodet er å få med motornummer i en slig dokumentasjon. For min del slapp jeg unna fordi han ikke klarte å finne noe nummer hehe, men han ville egentlig helst hatt det.
Var vel kanskje inne en liten time, hvorav mesteparten innebar glaning på papirer/kopiering etc
Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke