TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bane kjøring

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #224535  av guffen85

noen som har hvert f.eks i tysklad å kjørt på bane der eller???
bare tenkte på hvor jeg kan få sjekket ut hva sånt koster osv:D

#224543  av Stiansen

Har hørt at det koster ca. 120,- for å kjøre rundt Ringen en gang :wink:

#224556  av guffen85

Stiansen skrev:Har hørt at det koster ca. 120,- for å kjøre rundt Ringen en gang :wink:
skulle organisert en forum tur :D

#224557  av James

guffen85 skrev:
Stiansen skrev:Har hørt at det koster ca. 120,- for å kjøre rundt Ringen en gang :wink:
120kr??! :shock: Det var ikke mye! Skulle absolutt ha fått organisert et forum tur :P

#224558  av guffen85

James skrev:
guffen85 skrev:
120kr??! :shock: Det var ikke mye! Skulle absolutt ha fått organisert et forum tur :P
ja for pokker tenk å stas da:D masse fete japse biler der nede :D

#224584  av Kilgallon

Dette hadde jeg vært klar for :D

#224588  av lasse

Kompisen min kjørte på ringen for to år siden, mener han betalte 15 euro.
Ikkeno teknisk sjekk, trengte ikke hjelm engang...

#224591  av guffen85

lasse skrev:Kompisen min kjørte på ringen for to år siden, mener han betalte 15 euro.
Ikkeno teknisk sjekk, trengte ikke hjelm engang...
hva pokker venter vi på a hehe for pokker vi må ned å kjøre. er jo det disse bila er laga til :D

#224594  av sindrejl

for å være ærlig tror jeg ikke at jeg tør ringen.. satser en del når jeg først kjører bane og ringen er ikke akkurat lite skummel.. er som å gi det du klarer på vanlig vei.. ingen utkjøringssoner nesten og bare gress utafor banen. sinnsykt lett å ta autoværnet og da har man neppe mye å si til forsikringa :(

#224595  av guffen85

sindrejl skrev:for å være ærlig tror jeg ikke at jeg tør ringen.. satser en del når jeg først kjører bane og ringen er ikke akkurat lite skummel.. er som å gi det du klarer på vanlig vei.. ingen utkjøringssoner nesten og bare gress utafor banen. sinnsykt lett å ta autoværnet og da har man neppe mye å si til forsikringa :(
jamen jøss da man trenger ikke ta den helt ut da. skal svinge una autoverne ikke treffe den:P

#224597  av Kilgallon

sindrejl skrev:for å være ærlig tror jeg ikke at jeg tør ringen.. satser en del når jeg først kjører bane og ringen er ikke akkurat lite skummel.. er som å gi det du klarer på vanlig vei.. ingen utkjøringssoner nesten og bare gress utafor banen. sinnsykt lett å ta autoværnet og da har man neppe mye å si til forsikringa :(
Skal jo kjøre på veien da, og ikke på gresset :wink:

#224598  av guffen85

Kilgallon skrev:
Skal jo kjøre på veien da, og ikke på gresset :wink:
bilene vi kjører ekke bygd for norske veier. må jo ned å teste potensiale som bor i dem :D

#224601  av guffen85

må jobbe med dette nærmere sommeren hadde vært kos rett over påske fått på sommer lisene osv :D

#224605  av mk1 black limited

Har vært på Ringen hver sommer i noen år nå (bl.a. med MR2 mk1 og Celica mk6), og det er ikke bare å hive seg utpå og forvente at man setter banerekord, for å si det slik. ;-)

Diverse videoer her.

MR2:
Bilde
Celica:
Bilde
Elise:
Bilde

Flere bilder her.