Andreazz skrev:Om jeg ikke tar helt feil så er det der en spole og ikke en coilhmsilset skrev:Noen som har bilde av en coil eller?

Andreazz skrev:Om jeg ikke tar helt feil så er det der en spole og ikke en coilhmsilset skrev:Noen som har bilde av en coil eller?
grimfer skrev:Holder på med flytting igjen... Nå er jeg dreven på det med flytting etterhvert, men du verden så kjedelig det er...Kondolerer da.
Heldigvis får vi god hjelp av brødrene mine.
Nå er det vel familievennlig bil som er neste punkt på programmet. Mine glade Celica-dager nærmer seg slutten.
Andreazz skrev:Ble litt forvirret av begrepene her. Var egentlig det transformatoren jeg skulle frem tilLarsen skrev:Men spole på engelsk heter coilAndreazz skrev:Om jeg ikke tar helt feil så er det der en spole og ikke en coil![]()
Coilen som vi forbinner med bil er jo egentlig en transformator..
Stiansen skrev:Du henger jo ikke så langt etter han da!!!Kilgallon skrev:Vi to hadde jaggu meg likt når begge hadde 380, aktiv i det siste du gittJames skrev:Da ble jeg endelig ELITE på forumet!!! Mitt innlegg nr.500Grattis da med 500 innlegg
Kilgallon skrev:Neeei, var ikke det jeg menteStiansen skrev:Du henger jo ikke så langt etter han da!!!Kilgallon skrev: Grattis da med 500 innleggVi to hadde jaggu meg likt når begge hadde 380, aktiv i det siste du gitt
Stiansen skrev:Post whores!!!Kilgallon skrev:Neeei, var ikke det jeg menteStiansen skrev: Vi to hadde jaggu meg likt når begge hadde 380, aktiv i det siste du gittDu henger jo ikke så langt etter han da!!!Det jeg mente var at jeg og DU (Kilgallon) hadde 380 innlegg samtidig ca.