TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshop hjelp. Hvordan blir min AURIS

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #224577  av Fred

Dette er da en helt lik bil, med samme styling. Trenger rødfargen fra celican på den, felga jeg har bilde av her, og 30mm senk. Samme størrelsen på felger (18 ) ser lite ut, men hjelper kanskje med senk...
Stooooor takk til den som gidder å hjelpe meg med å finne ut hva jeg venter på!

Bilde

Sånn ser det ut på service skolen i drammen...

Bilde

Bestillte felgene igår, men er 2 til 6 uker ventetid på dem... jaja, er en stund til sommeren... Var tomme på lageret i danmark, men det får gå.
Styilinga ble bestillt idag, front, side, bakskjørt samt takspoiler. Med ansatt rabatten min, kom det på 9008 spenn... pluss lakk da... Og senkesettet var også med der ja. Synes ikke det var så gæærnt jeg....
vente
vente
vente
vente
....

Bilde

Og littegrann soting av ruter også ja... glemte det

#224612  av toyota_mr2

jeg likte felgene du hade bilde av di var rå :lol:

#224615  av ErikG

Hvordan felg er det. Blir ikke bra å bare modde inn en løs felg, bør ha et bilde der den er på en bil. Å farge en svart bil til rødt er heller ikke let, ihvertfall ikke å få det bra, men gjør et forsøk.
Vedlegg
DSC00081.jpg
DSC00081.jpg (47.86 kiB) Vist 350 ganger

#224712  av Fred

Her er det eneste bilde jeg fant av denne felgen på en bil... Noen som klarer å få de over på den røde aurisen? Er vel litt store på det bilde jeg har, men de skal helst være samme størrelse som de som sitter på aurisen nå...

Bilde

Og felgene heter orobica or22
Finnes på afl.no

#224713  av Fred

Og Erik, synes det ble bra jeg! Ikke for å være kresen, men... Røde speil også....?

Tror dette kan bli bra jeg. Gleder meg til bilen kommer ja...

#224735  av ErikG

Med felger.[/img]
Vedlegg
DSC00081.jpg
DSC00081.jpg (48.05 kiB) Vist 348 ganger

#224776  av Fred

takker... men røde speil pliz...

#224782  av arctic_celi

Fred skrev:takker... men røde speil pliz...
kravstor du altså :lol:
Synes heller du skal lakke speilene sorte jeg :D

#224792  av tunamgu

Jeg synes den første felgen så mye kulere ut enn den fem-eiker.

#224889  av laffy

tunamgu skrev:Jeg synes den første felgen så mye kulere ut enn den fem-eiker.
Det er jeg og enig i..

#224898  av Fred

Jaggu godt det er jeg som skal kjøre rundt i denne bilen da, smaken er som baken, så tar imot andres meninger selv om ikke jeg er enig! Jeg synes det ble bra, og det er det viktigste. Bestandig likt 5 eiker og kant, men er lenge siden jeg har hatt det på no bil. På tide å prøve igjen!

#224915  av sindrejl

tror felgene blir veldig mye finere i virkeligheten enn photoshop montasjen ;) hvem forhandler de btw? tenkte da på priser på felgene som stod på siden der :)

#225045  av Fred

Står bare aabenraa felglager på katalogen jeg har på jobben... Bestillte direkte fra dem jeg, men nå husker jeg ikke hvor firmaet holdt til heller. De var ikke danske de jeg prata med ihvertfall... Bare håpe felgene kommer før sommeren nå så... 2-6 uker levering kan fort bli mer veit jeg av erfaring... Men har handla av de før, hjula til corollan, og kjøper masse derfra til kundebiler på jobben, og de har bestandig levert, så de dukker nok opp tilslutt!