TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rev 6 lowrise

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #225012  av kvassheim

Akkurat montert lowrise-lyktene, jeg er fornøyd, samme er gullet mitt..
Hva synes dere? Er det mange som har disse?
Vedlegg
DSC00205.JPG
DSC00205.JPG (232.81 kiB) Vist 1114 ganger

#225017  av Mr2 Mk2

Stilig de der, de hever litt mye for min smak egentlig.Men kommer nok til å bestille disse selv, men rev6 virker litt lite kundevennlig.Har du bestilt fra revision6?Sendte du bare en mail?Leveringstid etc?
Er ikke mangen som har dem i Norge enda ;)

#225019  av jumbo

Tror det er få eller ingen andre som har de forlyktene ja

Synes de hever litt for mye selv, blir liksom litt for mye midt imellom, men er jo smak og behag... dessuten er de jo relativt sjeldne, noe som kanskje er et poeng i seg selv.

Ang. kundevennlighet etc.. alt jeg kan si er RING. De biter ikke, selv om skotske tupper kan være vonde nok å forstå iblant hehe. 40 ganger raskere og enklere enn å vente på mail
 #225060  av Ivar

kvassheim skrev:Akkurat montert lowrise-lyktene, jeg er fornøyd, samme er gullet mitt..
Gratulerer med riktig farge på felgene! :)

Kom de sånn eller har du fått de pulverlakkert?

#225088  av guffen85

likte de veldig godt. kunne godt tenkt meg sånn på min. gjerne med bi xenon kanskje:D

så veldig bra ut også på din ;)

#225098  av ArildM

Digg :wink:

Ville ha flyttet skiltet ned i grillen, ellers så det sort og bra ut :wink:

#225105  av Krabbe

Hissig!

Grove sko på bilen din også :)

#225112  av inzane2012

Mr2 Mk2 skrev:Stilig de der, de hever litt mye for min smak egentlig.Men kommer nok til å bestille disse selv, men rev6 virker litt lite kundevennlig.Har du bestilt fra revision6?Sendte du bare en mail?Leveringstid etc?
Jeg sendte en mail til di for å bestille et blue flame cat-back eksos, var i slutten av januar, har enda ikke hørt noe ifra di, gjorde egentlig ikke så mye da det kom en del overraskendes regninger litt ut i februar, men må vel prøve å få fatt i di igjen nå når februar lønningen kommer inn;)

skal forresten kjøpe sånne lykter etterhver selv:)

#225174  av toyota_mr2

di var bra var de noe problem å montere di?? føler de med motor åg allt??

#225193  av WaxFraq

sånne med bi-xenon har jeg veldig stor tro på..! de lugga var nice! 8)

#225194  av Mr2 Mk2

inzane2012 skrev:
Mr2 Mk2 skrev:Stilig de der, de hever litt mye for min smak egentlig.Men kommer nok til å bestille disse selv, men rev6 virker litt lite kundevennlig.Har du bestilt fra revision6?Sendte du bare en mail?Leveringstid etc?
Jeg sendte en mail til di for å bestille et blue flame cat-back eksos, var i slutten av januar, har enda ikke hørt noe ifra di, gjorde egentlig ikke så mye da det kom en del overraskendes regninger litt ut i februar, men må vel prøve å få fatt i di igjen nå når februar lønningen kommer inn;)

skal forresten kjøpe sånne lykter etterhver selv:)
Merkelige greier, jeg sendte dem en bestilling jeg også.Men fikk bare beskjed tilbake at de holdt på å sette opp en forhandler nærmere meg, og fikk beskjed om å vente til da. :roll: Glad det finnes flere steder å bestille fra :roll: Men av det jeg har lest på mr2oc så har det bare vært positiv respons.

#225303  av kvassheim

Var en del stress med bestilling, levering etc, men så hører det med til historien at det var rett før jul og travelt etc, men jeg ringte bort og prata med førken murphy, hyggeli skotsk dame, og det lot til og ordne seg greit..
Da jeg kom hjem, manglet det noen smådeler, hvorpå jeg sendte en mail og sutret litt over dette.
Kun kort tid senere kom det en liten air-mail konvolutt med det jeg manglet.
Godt fornøyd med servicen derfra.
Litt stress med montering, modifisering av motor\løftearmer, og litt småjusteringer må nok til enda..
Lyktene flukter ikke helt med panseret, og venstre lykt er ca 4 mm høyere enn høyre, hvilket viser ganske godt på lysbildet
 #225312  av kvassheim

Ivar skrev:
kvassheim skrev:Akkurat montert lowrise-lyktene, jeg er fornøyd, samme er gullet mitt..
Gratulerer med riktig farge på felgene! :)

Kom de sånn eller har du fått de pulverlakkert?
Gamle, ripete bulkete felger ble plutselig ganske tøffe.. skulle ikke så mye til; 2 stk europris halvmatt sprayboks, og med bittelitt forarbeid, ble det slett ikke verst..
Men det har nå vært en midlertidig løsning, nye felger kommer mot sommeren..
Har faktisk fundert litt på hvite felger denne gangen..

#225313  av kvassheim

Krabbe skrev:Hissig!

Grove sko på bilen din også :)
:oops:

#225315  av kvassheim

Jeg liker de bare bedre og bedre, det som er mest slående er faktisk når du sitter inni bilen..
Lyktene er bare mye hissigere enn de orginale.
Og de gir et bedre, klarere lys og..