TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt værstingsupra! Update 16/04

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#217526  av <Supramannen>

idag begynnte jeg så smått på innsuget. fikk laget ferdig flensene sånn halveis.
Bilde
Bilde
Bilde

utrolig hva man får til med vinkelsliper og drill ;)

#217529  av <Supramannen>

Har forøvrig også gjort annet smått som, montert front, tatt ut motor og lagd ny bunnplate.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#221677  av <Supramannen>

da har jeg mottatt C's shortshifter samt noe snacks fra toyparts:)

Bilde
Bilde

#225243  av <Supramannen>

da begynner innsuget å ta form:)

Bilde
Bilde

#225250  av Stiansen

Ser bra ut det der ja :D

#225271  av <Supramannen>

Stiansen skrev:Ser bra ut det der ja :D
håper da bare det passer nåda:P

#225278  av Andreazz

Dette ser jo bra ut! Skal bli artig å se bilen ferdig :D

#225280  av Kilgallon

skal bli gøy å se bilen ferdig :D

#225288  av <Supramannen>

må nesten si jeg gleder meg til å kjøre den når den blir ferdig:D sprekeste jeg har kjørt foreløpig er en BMW M5 E34 3.8 den gikk ikke noe nevneværdig bedre enn supran med 0.9 i trykk! regner med jeg blir mo i knærne når jeg prøvern jeg:P en kompis av meg med e30 M3 med 7M bremset nettopp 720hk og 816Nm på veiva med 102 oct og 598hk på 98oct. det han har som jeg ikke har er turbonethics T66 kulelagerturbo, autronic sprut og någet vassere kammer, mens jeg har større spjeldhus (han har orginalt) 1mm oversize ventiler og porta innsugskanaler. håper jeg får mer:D

#225305  av beerba

<Supramannen> skrev:må nesten si jeg gleder meg til å kjøre den når den blir ferdig:D sprekeste jeg har kjørt foreløpig er en BMW M5 E34 3.8 den gikk ikke noe nevneværdig bedre enn supran med 0.9 i trykk! regner med jeg blir mo i knærne når jeg prøvern jeg:P en kompis av meg med e30 M3 med 7M bremset nettopp 720hk og 816Nm på veiva med 102 oct og 598hk på 98oct. det han har som jeg ikke har er turbonethics T66 kulelagerturbo, autronic sprut og någet vassere kammer, mens jeg har større spjeldhus (han har orginalt) 1mm oversize ventiler og porta innsugskanaler. håper jeg får mer:D
Det var da noen enorme tall :twisted: . Hvilket turbotrykk hadde han på de to effektene?

Ett ENORMT prosjekt du har på gang der. Blir interessant å se hvor du havner effektmessig. :D

#225307  av <Supramannen>

beerba skrev:
<Supramannen> skrev:må nesten si jeg gleder meg til å kjøre den når den blir ferdig:D sprekeste jeg har kjørt foreløpig er en BMW M5 E34 3.8 den gikk ikke noe nevneværdig bedre enn supran med 0.9 i trykk! regner med jeg blir mo i knærne når jeg prøvern jeg:P en kompis av meg med e30 M3 med 7M bremset nettopp 720hk og 816Nm på veiva med 102 oct og 598hk på 98oct. det han har som jeg ikke har er turbonethics T66 kulelagerturbo, autronic sprut og någet vassere kammer, mens jeg har større spjeldhus (han har orginalt) 1mm oversize ventiler og porta innsugskanaler. håper jeg får mer:D
Det var da noen enorme tall :twisted: . Hvilket turbotrykk hadde han på de to effektene?

Ett ENORMT prosjekt du har på gang der. Blir interessant å se hvor du havner effektmessig. :D
1.2 på 598 og 98oct og 1.7 på 720 og 102oct.

ser du også har et bra prosjekt på gang, bruker du orginale kammer? og hvilken motorstyring har du?

#225364  av beerba

<Supramannen> skrev:
beerba skrev:

1.2 på 598 og 98oct og 1.7 på 720 og 102oct.

ser du også har et bra prosjekt på gang, bruker du orginale kammer? og hvilken motorstyring har du?
Jeg har originale kammer. Tenkte å bruke AEM styring

#225377  av <Supramannen>

ok. det er jo et godt sprut etter det jeg har hørt, og desidert det mest praktiske å innstalere.

#226785  av <Supramannen>

da begynner maskinisten å ta form igjenn:P
Bilde
lakkert! så jævlig ut tidligere, enkelt å greit:P
Bilde
stemplene inn igjenn.
Bilde
+div andre saker;)

#228515  av <Supramannen>

da er delene jeg trenger for montering av motoren igjenn, kommet i hus:D fikk nettop HKS Twin Power, polyforinger, samt de lenge etterlengtede clevite77 veiv og rådelager av Toyparts;) fikk også for noen få dager siden nye ventilfjærer fra horsepowerfreaks:) så da fjennstår bare monteringen, bilder kommer forhåpentligvis iløpet av kvelden!