TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra-lyder :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#225314  av Stiansen

Og min personlige favoritt:

:arrow:

:wink:
 #225324  av peterK

Den siste er fra bilen til Ryan Woon :wink: Noen som får med seg hva han sier før han starter opp?

:D[/quote]

" I will be a taxi in your ass " eller noe i den duren? :lol:

#225335  av Kilgallon

Digg :D :D
 #225405  av Stiansen

peterK skrev:Den siste er fra bilen til Ryan Woon :wink: Noen som får med seg hva han sier før han starter opp?

:D
" I will be a taxi in your ass " eller noe i den duren? :lol:[/quote]

Eller "I`ll be taxing in your ass?" :P

Who knows, skikkelig herlige lyder av alle sammen :D
 #225418  av egotrip

Stiansen skrev:
peterK skrev:Den siste er fra bilen til Ryan Woon :wink: Noen som får med seg hva han sier før han starter opp?

Mener han sier; " i'm gonna be tagged to your ass"

"jeg vil være festa til rævva di" sånn ca :p

#225462  av Mani@c

For meg høres det ut som om han sier: "I'm gonna be a tac to your ass" Noe som betyr: "Jeg skal værra som en tegnestift i rævva på'rei" Eller i overført betydning: "Dette kommer til å gjøre vondt for deg" :lol:

#225480  av Stiansen

Mani@c skrev:For meg høres det ut som om han sier: "I'm gonna be a tac to your ass" Noe som betyr: "Jeg skal værra som en tegnestift i rævva på'rei" Eller i overført betydning: "Dette kommer til å gjøre vondt for deg" :lol:
Tror det er tagged to your ass han sier ja, altså kommer til å ligge helt i rævva på han andre :)
Men dæv*n som det der går :twisted:
 #225489  av Kilgallon

egotrip skrev:
Stiansen skrev:

Mener han sier; " i'm gonna be tagged to your ass"

"jeg vil være festa til rævva di" sånn ca :p
synes jeg hører han sier det ja.

#225652  av mr2cato

Mani@c skrev:For meg høres det ut som om han sier: "I'm gonna be a tac to your ass" Noe som betyr: "Jeg skal værra som en tegnestift i rævva på'rei" Eller i overført betydning: "Dette kommer til å gjøre vondt for deg" :lol:
Det er nok det han sier ja.