TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har kjøpt ny familiebil!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#225496  av FireFox

Kjøp deg en Toyota modell F :lol: stygg som faan, men praktisk og ustoppelig 8)

#225565  av FireFox

den var rimelig kul ja.. fått av de felga og på med noen litt freshere så ;)

#225574  av Kilgallon

bose skrev:http://members.lycos.nl/Vorden/espace.html

Syns nå Espace ser kult ut jeg da :lol:
Var en smule spessiel, men likte den :wink:

#250460  av stokness

liten oppdatering.

Espace'n var fuktskadet (lekasje fra taket),
motoren fusket og stoppa,
speedometeret juksa/datt ut over ca. 70,
Klima anlegget virket ikke som det skulla, (vann fra taket drypte ned i kontrollpanelet.)
Varmeregistret lakk vann ned på gulvet.
Sentrallåsen, vindusvisker og varmetråder til bakluka virket ikke.
Dårlig rengjort. (mariekjeks, hårstrikker.....
pluss litt til.....

hadde den i nesten to måneder, og den stod tilsammen en av dem på verksted. uten at jeg fikk lånebil.

jeg ville heve kjøpet ganske tidlig, men de ville reparere.
De fikk nesten ikke noe i skikkelig stand,
Tilslutt så trua jeg med lokalavis ,dyr advokat og politi annmeldelse for svindel/bedrageri. :twisted:

De lovte meg en bil i "tipp topp stand", jeg betalte for en bil i "tipp topp stand". Og jeg fikk det nærmeste et vrak jeg har kjørt siden Mjøsa brant.

Vannlekasjen fra taket hadde de forsøkt å reparere tidligere, så dette var noe de kjente til. men ikke innformerte om!!!
Fikk tilslutt heva kjøpet. ("hadde tenkt til å heve kjøpet etter at jeg prata med deg sist" sa eieren) :roll:

Jeg burda kansje ha sjekket bilen nøyere før jeg kjøpte den, men den var ikke klargjort.
De skulle kontrolere og fikse alt før jeg fikk den.
Jeg stolte på selgeren jeg! :oops:

Har nå kjøpt en gammel Previa :D 91 mod. 270000Km, Automat, 8 seter. 39 000,- ferdig reg.
Er innstilt på å ha kjøpt "katta i sekken" :lol: gleder meg bare til å se hvor stor "katta" er!! :lol: :lol:
Vedlegg
previa.jpg
previa.jpg (44.14 kiB) Vist 302 ganger

#250483  av FireFox

tviler på du har kjøpt katta i sekken der assa.. previan er kjempe bra.. hadde jo gått et stykke, men er vel ingen hindring det, så lenge servicene er sånn någenlunde fulgt. fin bil vaffal. :)

#250665  av stokness