TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• @lpher's Lexus GS300 familywagon

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#219038  av @lpher

Zepticon skrev: @lpher vasker bil på K2000 Bilpleie :D
Yepp, 1-4 ganger i uka det vettu ;)
Zepticon skrev: Supert foretak :wink: Får till og med bruke egen svamp og bøtte :lol:
Er bare skånsom handvask som duger for mine biler ihvertfall...og det får jeg gjøre i fred og ro for en billig penge her ;) Come to think of it...det har vel lenge vært en favoured vaskeplass for TS-OGN'ere helt siden Frank (supratt) dro oss med hit en vårdag i 2003 ;)

#219046  av @lpher

Her er ett snapshot med ny-baklyktene ihvertfall ;)
Vedlegg
Lexus_Prøve_03.jpg
Lexus_Prøve_03.jpg (702.02 kiB) Vist 890 ganger

#219273  av lexusmann

Er bare helt ultra grom den blåfargen der, Alf!!!har sikkert sagte det før, men...og baklysa var flotte, de... :wink:

#219638  av @lpher

lexusmann skrev:Er bare helt ultra grom den blåfargen der, Alf!!!
Takker...den bør egentlig sees live ja...men på det siste bildet dær vises fargen nonelunde slik som den er i virkeligheten :)
lexusmann skrev: har sikkert sagte det før, men...
I can handle it :D
lexusmann skrev: og baklysa var flotte, de... :wink:
ADSKILLIG bedre enn de som satt på bilen ihverfall ;)

#219745  av lexusmann

Blir sikkert sjef med supra felgene... 8)

#220846  av @lpher

lexusmann skrev:Blir sikkert sjef med supra felgene... 8)
Regner med det ja ;)

#220876  av cameleon

utrolig digg den bilen der. titter på den hver dag jeg kjører omkjøringsveien til dragvoll hehe.
blir jo bare rå med de felgene og senkinga de. skikkelig la cosa nostra :!: :wink:

#220919  av Gt-4-Ever

Flere bilder? Hva skal du ha av bilstereo i bilen? :D

#221016  av tunamgu

Kromringer til tåkelysa bak og kromliste til bagasjen hadde gjort seg.Jeg har også de ringene,men kan ikke monteres før det er 10+C pga limets varighet.

#221052  av @lpher

cameleon skrev: utrolig digg den bilen der. titter på den hver dag jeg kjører omkjøringsveien til dragvoll hehe.
Taller ;)
cameleon skrev: blir jo bare rå med de felgene og senkinga de. skikkelig la cosa nostra :!: :wink:
Hihi...im getting there :D

#221053  av @lpher

Gt-4-Ever skrev:Flere bilder?
Mer kommer ;)
Gt-4-Ever skrev: Hva skal du ha av bilstereo i bilen? :D
Det blir full pakke i denne også ja ;) Men...denne gangen blir det naturlig nok litt mere fokus på multimeida...enn hva tilfellet var med Supran :D Men...man kommer ikke unna gromlyd uansett vettu ;)

Uvisst åssen merke jeg velger...men...foreløpig så ser planen ut slik:

2-DIN headunit. cd/dvd/nav etc.
6,5" komp.sett i fordørene.
6,5" komp.sett i bakdørene.
Midlertidig 10" freeairsub i hattehylle (original plassering...KUN..til vi er ferdige med den første barnevogna :D)
Forsterker: Enten en 5-kanals forsterker, eller en 4-kanals og en 2 kanals.
6,5" eller 7" skjermer innfellt i originalt-nakkestøttene.

#221054  av @lpher

tunamgu skrev:Kromringer til tåkelysa bak og kromliste til bagasjen hadde gjort seg.Jeg har også de ringene,men kan ikke monteres før det er 10+C pga limets varighet.
Synes ikke de chromegreiene rundt baklyktene passa så bra på GS jeg...menne...jeg har vurdert den trunkbaren ja ;)

#224867  av @lpher

Her har jeg MEGET kjapt slengt sammen en montasje av hva jeg ser for meg til sommern...vedr. felg og senk that is ;)
Vedlegg
TEST_SENK_FELG_02.jpg
TEST_SENK_FELG_02.jpg (358.76 kiB) Vist 905 ganger

#224913  av Stiansen

Må si jeg er spent på hvordan dette blir til sommern Alf, men det ser veldig bra ut :D

#225716  av @lpher

Stiansen skrev:Må si jeg er spent på hvordan dette blir til sommern Alf, men det ser veldig bra ut :D
Takker, er ikke lenge til det blir sommerdekk nå vettu! :D