TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 2004 Avensis selges GRISEBILLIG!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #223482  av @lpher

Min far skal skal bytte til ny Avensis, og selger sin 2004 modell for laterlige 162.000,-!!! Noe som er alt for billig om du spørr meg! :D Ta en titt på Autodb/finn.no og du vil finne ut at tilsvarende bil ligger på roughly 50-90 tusen MER enn hva fattern forlanger! :D

Bilen er i meget bra stand, og bærer overhodet IKKE preg av å ha gått 129.000km...som jo, lets face it, er litt over snittet for en 2004 modell ;) Han benytter bilene sine til 80% langkjøring i jobbsammenheng.

Alle servicer og det vedlikehold han ikke har tatt selv, er utført hos Toyota Hell Bil i Trondheim eller Hell Bil Orkanger.

Som tidligere bilselger så er min far VELDIG pertentlig med åssen bilen blir behandlet etc...og jeg har da selvfølgelig ingen problem med å gå god for salg av hvilken som helst bil min far har hatt "omsorg" for ;)

Hadde jeg trengt enn nummer to bil på nåværende tidspunkt selv...så hadde jeg kjøpt den på flekken selv! :D

Her er annonsen på autodb:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1386306

Om dette ser interesant ut...så ta kontakt med meg omgående...da bilen er priset for å selges ASAP! :)
Vedlegg
Avensis_01.jpg
Avensis_01.jpg (478.51 kiB) Vist 3080 ganger
Avensis_02.jpg
Avensis_02.jpg (408.56 kiB) Vist 3076 ganger
Avensis_03.jpg
Avensis_03.jpg (365.62 kiB) Vist 3077 ganger
Avensis_04.jpg
Avensis_04.jpg (312.81 kiB) Vist 3080 ganger

#223537  av @lpher

Da er det en som har tinga på den...så om noen her inne er intereserte så meld fra ASAP...da den blir solgt ganske snart ;)

#223555  av Xlr8

hehe, må flire når jeg ser slike priser.. teker om folk ikke ser etter om hva bilene ligger på?:P
vill tro de kan vere ett helt grett kjøp jah=) synd de var så langt nord..

#223589  av arctic_celi

Xlr8 skrev: vill tro de kan vere ett helt grett kjøp jah=) synd de var så langt nord..
Nå skal det sies at disse 1,6L ble solgt ganske så billig en kampanjeperiode hos Hell bil.
Husker ikke helt hva fattern sa de kostet, men tror det var rundt 225 000kr?? Var veldig billig hvertfall.

Så et verdi tap på 63 000kr på ca 3 år og 126 000km etterpå virker helt grei pris for meg :)
men når man sammenligner den prisen med resten så ligger ute så blir nok denne solgt ganske så raskt ja :D
Xlr8 skrev:hehe, må flire når jeg ser slike priser.. teker om folk ikke ser etter om hva bilene ligger på?:P
og det er jo sannelig bra synes jeg! :)

#223598  av tunamgu

Er det perlemor hvit?Nydelig farge,synes jeg.

#223727  av @lpher

Xlr8 skrev: hehe, må flire når jeg ser slike priser.. teker om folk ikke ser etter om hva bilene ligger på?:P
Du kan så si...thing is..han hadde en meget kort deadline på å bli kvitt bilen...og til den prisen så skulle ikke det by på noe problem ;)
Xlr8 skrev:
vill tro de kan vere ett helt grett kjøp jah=) synd de var så langt nord..
Veldig godt kjøp...no doubt about it ;)

#223731  av @lpher

arctic_celi skrev:
Xlr8 skrev: vill tro de kan vere ett helt grett kjøp jah=) synd de var så langt nord..
Nå skal det sies at disse 1,6L ble solgt ganske så billig en kampanjeperiode hos Hell bil.
Husker ikke helt hva fattern sa de kostet, men tror det var rundt 225 000kr?? Var veldig billig hvertfall.

Så et verdi tap på 63 000kr på ca 3 år og 126 000km etterpå virker helt grei pris for meg :)
men når man sammenligner den prisen med resten så ligger ute så blir nok denne solgt ganske så raskt ja :D
Den kostet nok litt mer enn 225.000,- da han kjøpte den ja ;)

#223740  av @lpher

tunamgu skrev:Er det perlemor hvit?Nydelig farge,synes jeg.
Regular white im affraid ;)

#223742  av Andy_Celica

@lpher skrev:
tunamgu skrev:Er det perlemor hvit?Nydelig farge,synes jeg.
Regular white im affraid ;)
Sorry for å ødelegge posten, men jeg har sendt deg en pm @lpher!

#224911  av @lpher

Andy_Celica skrev:
Sorry for å ødelegge posten, men jeg har sendt deg en pm @lpher!
Wierd...finner ingen pm fra deg i innboksen min jeg...

#225244  av maxgets

Er den blitt solgt? siden den var tinget på tenker jeg på =)

Noen feil eller mangler ved den?

#225911  av @lpher

maxgets skrev: Er den blitt solgt? siden den var tinget på tenker jeg på =)
Den havner nordafor ser det ut til ;)
maxgets skrev: Noen feil eller mangler ved den?
Nope, none what so ever...klossene er modne hele veien rundt, men det blir skiftet før levering :)

#239360  av Johansen

Bilen havnet i Svolvær, strøken må jeg si! Kunne ikke se at den var blitt brukt.

Moren til en kollega av meg som kjøpte.