TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har tenkt Ã¥ selge MR2en sin??til meg?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #225934  av Lady_in_MR2

Hei hei folkens!!

Noen som lurer på å selge MR2en sin??
Jeg er drittei av kollektivtransport og av å gååååå...
Og tenk! det er ikke noen annen bil jeg vil ha enn en MR2 igjen:)

Har ikke tenkt å kjøpe på rappen!!

jaaa, denne skulle vel ha vært posta på kjøp og salg, men er ikke sikker på om alle er innom der hele tiden, iallefall ikke de som ikke skal selge nå med engang :)

Minstekrav:
- svart, fin i lakken
- sw20 modeller fra 1990 og oppover
- helst ikke gått over 200 000 km
- tett targatak
Ønskelista er lang..men vil vurdere det meste!show me what you got 8)
Regner uansett med at dere her inne har tatt EKSTRA godt vare på bilene deres så fint å starte jakten min her :D

Har ikke tid til å mekke på den så jeg vil at den skal være mest mulig utstyrt og fin i lakken, så jeg slipper å begynne å lakkere og styre :o

seee hvor fornøyd jenta er i en MR2!! :D :D :D
Vedlegg
P1010529.JPG
P1010529.JPG (107.2 kiB) Vist 257 ganger
P1010533.JPG
P1010533.JPG (112.13 kiB) Vist 241 ganger
mr222.jpg
mr222.jpg (3.5 kiB) Vist 1201 ganger
Marie i MR2n.JPG
Marie i MR2n.JPG (72.56 kiB) Vist 281 ganger

#225941  av hmsilset

Husker deg!Bra du kjøper deg mr2 igjen.Skal si fra om jeg finner noen med de kriteriene du har :wink:

#225944  av Lady_in_MR2

Flott! ja snakka ikke jeg med deg på et treff i Molde engang også??

#225945  av hmsilset

Lady_in_MR2 skrev:Flott! ja snakka ikke jeg med deg på et treff i Molde engang også??
Ja.2 år til sommeren det tror jeg.jeg hadde en grønn en da.Rød en nå :wink: Er halvt buaværing,så de har nok god smak der ute :P

#225946  av Magne_F

En kolega av meg skal selge sin MR2. Har ikke all info, men det er en svart 92 eller 93 mod. Mener den har gått ca 130000. Relativt strøken og i god stand. Står i vinterlagring nå, men det er nok mulig å få tatt en titt på den. Interessant?

#225952  av Lady_in_MR2

Ja absolutt!i Bærum eller?

#225953  av sindrejl

bor i norge igjen nåda? :)

#225958  av Master

Jeg vet akkurat hva du føler...! :D har eid mr2 før, og solgte den, gikk vel kanskje 5-6 mnd før savnet VIRKELIG satt inn. Nå vet jeg ikke om jeg tør selge igjen...

#225960  av Lady_in_MR2

Jaaa, det har jeg gjort lenge da!!
En liten oppdatering til dere som husker meg fra før da jeg raserte trådene her inne:

- Jeg bor nå i Oslo og jobber som meglerassistent i eie eiendomsmegling

- Tar eiendomsmeglerutdannelsen på BI på deltid

- Jobber med salg av leiligheter i Brasil og skal bo der 1 mnd i sommer!!
Er det forresten noen som er interresert i å investere i Brasil?
Seriøst opplegg, gode avkastningsmuligheter, 15-20% verdiøkning i året

- Har kjøpt meg egen leilighet på Hoff/nedre Smestad med garasje, 3 min unna jobben

- Har kvitta meg med han sjalu og aggresive typen :o

- Så nå lever jeg singellivets glade dager 8)

- Det eneste jeg mangler er en MR2 :D

Master:
ja nå er det vel nesten 2 år siden jeg solgte min og jeg har tenkt mye på hvilken bil min neste bil skulle bli. Og valget faller på MR2 uansett hvordan jeg vrir og vender på det og selv om jeg kunne ha kjøpt en dyrere bil nå også, så er det noe tiltrekkende med denne MR2en asså :wink:

#225961  av Lady_in_MR2

Master: så stilig MR2en din var forresten!!

#225970  av sindrejl

Lady_in_MR2 skrev:Jaaa, det har jeg gjort lenge da!!
En liten oppdatering til dere som husker meg fra før da jeg raserte trådene her inne:

- Jeg bor nå i Oslo og jobber som meglerassistent i eie eiendomsmegling

- Tar eiendomsmeglerutdannelsen på BI på deltid

- Jobber med salg av leiligheter i Brasil og skal bo der 1 mnd i sommer!!
Er det forresten noen som er interresert i å investere i Brasil?
Seriøst opplegg, gode avkastningsmuligheter, 15-20% verdiøkning i året

- Har kjøpt meg egen leilighet på Hoff/nedre Smestad med garasje, 3 min unna jobben

- Har kvitta meg med han sjalu og aggresive typen :o

- Så nå lever jeg singellivets glade dager 8)

- Det eneste jeg mangler er en MR2 :D

Master:
ja nå er det vel nesten 2 år siden jeg solgte min og jeg har tenkt mye på hvilken bil min neste bil skulle bli. Og valget faller på MR2 uansett hvordan jeg vrir og vender på det og selv om jeg kunne ha kjøpt en dyrere bil nå også, så er det noe tiltrekkende med denne MR2en asså :wink:
vurderte faktisk å begynne som megler ifjor, men var for usikre greier og hadde ikke tid/råd til å begynne BI. Ble headhunta av en eiendomsmegler i trondheim :P Kjekt med leilighet og garasje ;)

#225971  av Lady_in_MR2

Sindrejl:
så artig!! ja BI er dyrt...og det er en tøff bransje...men jeg er heldig og har havna i et kjempebra firma med gode kollegaer. Og i tillegg så får jeg drive med salg i Brasil...og får fastlønn, det er det som er kjipt med å være megler og fersk, usikkerheten om hvor mye du får i lønn om du kun går på provisjon...men jeg trives iallefall kjempegodt, føler at jeg har valgt riktig :D

#225993  av Magne_F

Lady_in_MR2 skrev:Ja absolutt!i Bærum eller?
I Bærum ja. Bilen står i en garasje på Lysaker. Den er relativt nedstøvet der den står, så jeg regner med at han har lyst til å vaske over bilen før den kan vises. :-)

Ellers så har bilen "lexus chrome baklykter", Apexi luftfilter, nytt eksosanlegg fra Svendsen eksos.

Send meg en PM med mailadresse eller tlfnr hvis du har lyst å se på bilen, så skal jeg ordne det slik at du får tatt en titt. :-)

#225994  av Master

Lady_in_MR2 skrev:Master: så stilig MR2en din var forresten!!
Thank you! Lykke til i jaken på MR2en din. ta deg god tid så får du deg en strøken en etterhvert som du slipper å styre så mye med....

#225997  av sindrejl

Lady_in_MR2 skrev:Sindrejl:
så artig!! ja BI er dyrt...og det er en tøff bransje...men jeg er heldig og har havna i et kjempebra firma med gode kollegaer. Og i tillegg så får jeg drive med salg i Brasil...og får fastlønn, det er det som er kjipt med å være megler og fersk, usikkerheten om hvor mye du får i lønn om du kun går på provisjon...men jeg trives iallefall kjempegodt, føler at jeg har valgt riktig :D
bruker vel som oftest å være fastlønn + litt provisjon til de nye så går det over til ren provisjon senere. Er ikke heelt det jeg liker best, men mulighetene for å tjene store penger er enorme i den bransjen. Så jeg driver og veier litt om jeg skal gå over til bilselger eller prøve meg som megler :)