TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har tenkt Ã¥ selge MR2en sin??til meg?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#226057  av urq26

sjekk ut denne da, la den inn for en kompis tidligere i dag.
Den har vært lett skadet, og han som har bygd den kan virkelige tingene sine. ta en prat med ham hvis du er int. tlf. 99699610

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Lykke til

#226084  av jumbo

Master skrev:ta deg god tid så får du deg en strøken en etterhvert som du slipper å styre så mye med....
Du snakket fremdeles om bil her eller? :lol:

Velkommen tilbake på forumet hvertfall, og lykke til med å finne en bra bil

#226085  av Master

jumbo skrev:
Master skrev:ta deg god tid så får du deg en strøken en etterhvert som du slipper å styre så mye med....
Du snakket fremdeles om bil her eller? :lol:

Velkommen tilbake på forumet hvertfall, og lykke til med å finne en bra bil
Heheh... åpen for tolkning 8)

#226170  av Lady_in_MR2

urq26:
Hva mener du med lettere skadet??bare på karroseriet eller?
Har du flere bilder?

Master og Jumbo:
Skal ta meg god tid ja, både når det gjelder bil og kar ;)
Blir litt mer bevisst på hva man skal se etter når man først har hatt eid noen biler og kjørt en del biler,
du skjønner som oftest etter første prøvekjøring om det er et bra kjøp :roll:

#226195  av cameleon

Heisann Marie :) Lenge siden sist nå.

Moro at du tenker på å skaffe deg en ny Mr2. Er noe spesielt med de bilene der. Reiser til oslo selv nå i mai for å ta to eksamener. Har du ikke fått deg noen mr2 siden da kan du få passe på min imens i et par dager siden jeg skal kjøre nedover og dra rett til sverige like etterpå. Bare vær forsiktig med den :wink:

#226242  av urq26

Sjekk ut linken til bilen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 411360#top

Du må neste høre med Odd Erik hvor mye skadet den var, tror ikke det var så mye. mest plateskader. Lykke til

#226300  av Lady_in_MR2

Cameleon:
Jaaaaaa!passer gjerne på MR2`n din jeg :mrgreen:
Her skal den få en fin garasje å stå i og masse kos!!

Skal være superforsiktig :wink:

#226307  av sindrejl

kan få kjøpe supra'n min :P Er egentlig litt for dyr til at jeg har råd til den men prøver å tviholde :D

#226369  av Lady_in_MR2

Turboknut:
Ikke langt til Røa fra meg da så kan sikkert se på den...skriver den opp her på blokka mi iallefall :)
Men den blir nok ikke førstevalget :D Vil gjerne ha en det er blitt gjort litt på....nye baklykter, luftfilter, senka, konidempere, stilige felger, under 200 000 km og fin i lakken:) uten å bruke for mye olje og med tett targatak...gjerne med border styling...og gjerne med Rockford anlegg :D
og med servo :D

Sindrejl:
neeeei,jeg vil ha MR2 :D

#226416  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:Cameleon:
Jaaaaaa!passer gjerne på MR2`n din jeg :mrgreen:
Her skal den få en fin garasje å stå i og masse kos!!

Skal være superforsiktig :wink:
hehe. er deal det :wink: gidder ikke parkere den hvor som helst i oslo. så er det garasje inkludert så er jeg kjempefornøyd hehehe.

#227290  av Lady_in_MR2

Da har jeg vært med Magne å sett på MR2`n til kollegaen hans
Den MR2`n likte jeg godt!!kjøper mest sannsynlig den=)

Magne var forresten et sjarmtroll av dimensjoner:

Jeg og kollegaen står å diskuterer pris...Magne som har til da virket som en helt grei fyr reiser seg opp, går stille bort til ei søppelbøtte, kaster seg over og:

SPYYYYYYYYYYYYYR!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#227292  av defred

Lady_in_MR2 skrev:Da har jeg vært med Magne å sett på MR2`n til kollegaen hans

Jeg og kollegaen står å diskuterer pris...Magne som har til da virket som en helt grei fyr reiser seg opp, går stille bort til ei søppelbøtte, kaster seg over og:

SPYYYYYYYYYYYYYR!!

:D Ikke mobb kartleseren min!

#227297  av Magne_F

Lady_in_MR2 skrev:Da har jeg vært med Magne å sett på MR2`n til kollegaen hans

SPYYYYYYYYYYYYYR!!

Pass deg nå, ellers så får du ikke kjøpe bilden. Dessuten. Når du er på min alder så har du vel 4-5 unger, og aner ikke hva hverken bytur eller fyllesjuke er for noe.. :D

#227298  av Lady_in_MR2

:D Pøh! jeg skal ikke ha barn!! skal kjøre MR2 hele livet 8)

Jeg er i helt fin form idag også jeg! etter 0,5 liter sprit, 6 Øl, en conjak og noen rosa drinker :roll:

Det er ikke mobbing å konstantere fakta :mrgreen: