TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DAMN.... Lekker IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #140483  av sigheri

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Liker ikke hvit lakk, men.... Damn :P

#140609  av Erlend

Fet IS 200 der ja! Minner meg om den hvite britiske ISen som har 2JZ-GTE konvertering ++. Har vært i både Banzai og Japanese Performance opptil flere ganger :)
Synes hvit lakk er fint jeg, hvis det holdes pent. Ikke noe er så ille som en hvit bil som ikke er blitt polert eller tatt vare på, med rust oppe etter dørene og kanalskjørtene. Men når det er så fint som denne... 8)

#226329  av Geir

Jeg vil ha fatt i mørke frontlykter alá de som står i denne. Noen som vet hvor slike finnes? Har sett litt på eBay, uten hell.

Her er enda en IS med slike lykter:

Bilde

Bilde

#226456  av tunamgu

Hvorfor kjøpe når du kan lakke de selv?På uk forumet der har noen vist fremgangsmåten.

#226461  av Varnes

Lage de mørke lyktene selv jeg, tok ikke lange tia heller, var gjort på en fredags kveld :) Tror d ligger en tråd ute, på hvordan jeg gjorde d å :)
Vedlegg
CIMG0117.JPG
CIMG0117.JPG (280.5 kiB) Vist 3024 ganger

#226550  av chris

Bilen er pen, men jeg ble nesten mer imponert over selve bildene jeg. Dyktig fotografering det der :)

#226552  av BrennaRacing

chris skrev:Bilen er pen, men jeg ble nesten mer imponert over selve bildene jeg. Dyktig fotografering det der :)
Tror nok at bilde har en del å si på inntrykket av bilen...

Men bilen i seg selv var utrolig pen den...Ville ikke hatt en annen farge heller :D

#226596  av Geir

Jøss, jeg må være blind....fire eBay linker. Føler meg kul nå! :p

Jeg antar at disse fronlyktene som passer "01-05 IS300" glatt kan settes i min 99 IS200? Alt annet syntes jeg er ulogisk...meeen jeg har da gått på smeller før.

tunamgu: Har du direktelink til tråden hvor det ble vist? Jeg setter igang med å søke etter den selv, men jeg sier jo ikke nei takk til linken planta i fanget heller, hehe.

Varnes: Ditt resultat ble knallbra. Jeg får finne tråden din og se om jeg tør å prøve selv. Mener å huske at jeg leste den en gang.

#226610  av celicat23

Hvit lexus med helt greit skjørte-sett og noen stygge felger? Veldig pene bilder, men bilen var da absolutt ikke noe spesiell.

#227243  av lexusmann

celicat23 skrev:
T23 Turbo skrev:Dansk IS200 med TTE kompressor, ret COOL.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=232680
Two thumbs up! Nice bil!
Joda, selve bilen, utenpå og inni, anlegget og felgene var riktig så flott, men syns den var for lav...min smak, da... :lol:

#227257  av celicat23

lexusmann skrev:Joda, selve bilen, utenpå og inni, anlegget og felgene var riktig så flott, men syns den var for lav...min smak, da... :lol:
Luftfjæring er jo gøy da! :D