TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En film man MÃ… se!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#226559  av sindrejl

beklager alf, jeg hadde skrevet feil navn på filmen, den heter "the departed"

http://www.imdb.com/title/tt0407887/

#226578  av FireFox

gleder meg helt klart til transformers vaffal :D

#227076  av inzane2012

han som har hovedrollen i crank er jo en helt sinnsyk skuespiller da, er nesten sånn at når jeg ser han på coveret til en film må den sees uansett, og er nesten som at den blir bra uansett og;) hehe...

men når det først er snakk om god action kommer man ikke utenom the boondok saints!! beste action filmen som er laget, og gleder meg som faen til 2'ern kommer(vist den i det hele tatt gjør det)...

#227208  av @lpher

Magne skrev:Noen som ser litt fram til Grindhouse da! :D
Er spent på hva Tarantino/Rodriguez har finni på denne gangen også ja :D

#227209  av @lpher

sindrejl skrev:beklager alf, jeg hadde skrevet feil navn på filmen, den heter "the departed"

http://www.imdb.com/title/tt0407887/
LOL :D DET..blir noe annet en The Deportation ja! :D

#243697  av Th4 Ghost

da gir vi liv i en gammen tråd igjen.
fant nettopp (ja, klokka halv to på natta) en trailer på en film som heter "war". Fra trailer å dømme så ser det ut som det blir mye av det samme som crank..bare 3 ganger bedre :)

http://www.metacafe.com/watch/582027/war_trailer/

#243700  av KonG_PeR

jaja.. blanding av "crank" å "danny the dog"? jeje, kan passe det :P men the transporter er fortsatt jason s's, beste film ;)

#243726  av celicat23

KonG_PeR skrev:jaja.. blanding av "crank" å "danny the dog"? jeje, kan passe det :P men the transporter er fortsatt jason s's, beste film ;)
Der må vi krangle litt.. Setter Lock stock and... høyere - OG snatch. Sier ikke at du ikke har rett til egen mening - sier bare du har feil :lol:

#243728  av cameleon

celicat23 skrev:
KonG_PeR skrev:jaja.. blanding av "crank" å "danny the dog"? jeje, kan passe det :P men the transporter er fortsatt jason s's, beste film ;)
Der må vi krangle litt.. Setter Lock stock and... høyere - OG snatch. Sier ikke at du ikke har rett til egen mening - sier bare du har feil :lol:
enig så det holder med snatch og lock stock :D

.... the fact that you got replica written down the sides of your guns.. BAM BAM BAM BAM BAM BAM....and the same fact that i´ve got desert eagle POINT five o....written down the side of mine BAM BAM BAM BAM BAM BAM....should participate your balls shrinking with ya...........now.........if you dont mind......fuck off......... :lol:

#243767  av jumbo

Lock, stock ... og Snatch er knallfilmer begge to....

Brad Pitt som "pikey" var helt uslåelig...

Og ikke minst Vinnie Jones.

#243768  av @lpher

Lock stock MÅ være det best som har kommet fra the uk spørr du meg ;)

#243783  av FireFox

lock stock er nok hakket bedre enn snatch, men begge er knall filmer :)

#243843  av celicat23

jumbo skrev:Brad Pitt som "pikey" var helt uslåelig...
Så kommer det vansklige spørsmålet: var han best i snatch, eller i fight club? :)

#243852  av jumbo

Den ER vrient... fordi han var utrolig bra i begge....

Men synes nok rollen i snatch som helhet slår Tyler Durden