TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor fornøyd er du med Toyotakonsernet??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Hvor fornøyd er du med Toyota?

Alltid vært fornøyd og er fornøyd nå
27
45%
Har vært fornøyd før men er mer skeptisk nå
15
25%
Har vært skeptisk før men er fornøyd nå
4
7%
Moderat fornøyd
7
12%
Missfornøyd
7
12%

#226630  av Andy_Celica

*Ryddet*
Det er greit med diskusjoner, men 2 eller flere personer bør ikke gå imot hverandre og direkte krangle.

Neste gang stenger jeg posten :evil:

#226631  av sindrejl

Ivar skrev:Det høres rimelig usannsynlig ut at en delelageransatt har sagt at det eksisterer en bil uten bremser. Jeg tror nok heller det er snakk om en spøk og en misforståelse, f.eks at vedkommende på delelageret ikke fant bremsene på den vanlige plasseringen i programmet sitt og derav spøkte med det.
vel det var ikke en spøk og telefonsamtalen endte etter det faktisk. Det var også en seriøs samtale mellom to forhandlere sådethsåh :)

#226636  av Ivar

sindrejl skrev:
Ivar skrev:Det høres rimelig usannsynlig ut at en delelageransatt har sagt at det eksisterer en bil uten bremser. Jeg tror nok heller det er snakk om en spøk og en misforståelse, f.eks at vedkommende på delelageret ikke fant bremsene på den vanlige plasseringen i programmet sitt og derav spøkte med det.
vel det var ikke en spøk og telefonsamtalen endte etter det faktisk. Det var også en seriøs samtale mellom to forhandlere sådethsåh :)
Jeg jobber på et delelager, og jeg kan garantere deg at det er sjelden at samtaler mellom forhandlere foregår uten litt spøking. Men fuck it... desto færre som kjører Toyota, desto bedre. Da blir bilen min litt særere og litt mer spesiell.

#226760  av sindrejl

Ivar skrev:
sindrejl skrev:
Jeg jobber på et delelager, og jeg kan garantere deg at det er sjelden at samtaler mellom forhandlere foregår uten litt spøking. Men fuck it... desto færre som kjører Toyota, desto bedre. Da blir bilen min litt særere og litt mer spesiell.
8)

#226768  av Ivar

For å si det sånn... hvis det du sier stemmer 100% uten noen form for misforståelser så har du truffet på en ekte idiot. Dette er neppe representativt for hele konsernet.

Entusiasteiere er ofte sære og stiller høyere krav til service.

(Jeg jobber ikke for Toyota, bare så det er sagt.)

#226776  av sindrejl

Ivar skrev:For å si det sånn... hvis det du sier stemmer 100% uten noen form for misforståelser så har du truffet på en ekte idiot. Dette er neppe representativt for hele konsernet.

Entusiasteiere er ofte sære og stiller høyere krav til service.

(Jeg jobber ikke for Toyota, bare så det er sagt.)
er det jeg er redd for .. at jeg har vært direkte uheldig iallefall. Såklart er heldigvis ikke alle slik. Vet det jobber mange kjernekarer i Toyota.

#226858  av Syns

Har bare gode erfaringer med Toyota i Bodø. Kjøpte en gammel camry (88 mod) der for noen år siden, med 3 månders bruktbilgaranti. 11 dager etter at garantien var gått ut, røyk cluch-pumpa. Selv om garantien var gått ut tok de all kostnad for å få reparert den. Det kaller jeg god service! :D Fikk til og med julekort fra dem, som selgern hadde skrevet "Håper Camryen går bra" (eller noe i den duren)...

Skal snart ha inn IS'n min på 90 000 service, får se hvordan det blir da, men regner ikke med noen problemer :wink:

#226931  av sindrejl

har noe positivt å si da, er svært fornøyd med toyota mo i rana! :) all skryt til de og herren som bygger et råskinn av en kjerre der.

#226954  av Th4 Ghost

sindrejl skrev:har noe positivt å si da, er svært fornøyd med toyota mo i rana! :) all skryt til de og herren som bygger et råskinn av en kjerre der.
de du fiksa turboen på st202 hos?

#226957  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:
sindrejl skrev:har noe positivt å si da, er svært fornøyd med toyota mo i rana! :) all skryt til de og herren som bygger et råskinn av en kjerre der.
de du fiksa turboen på st202 hos?
st205 ja :P var bare litt lekkasje men dem gjorde at jeg fikk trykk nok til å kunne kjøre på banen

#227400  av arctic_celi

Kom igjen folkens! ;) 42stykker har gitt sin stemme...
Det tar deg et sekund å gjøre det :D

og hvis du har noe på hjertet så er det bare å skrive det ned 8)

#227459  av @lpher

sindrejl skrev:vel en liten update: har fått pris på bremseklosser: 913,- bare for fremme!

tok en tur på toyotaworld hvor jeg får dem for 250,- altså slipper moms så kommer på rundt 300-350 inkl frakt. Siden toyota har en innpris lavere enn 250 begynner vi å snakke heftig bruttofortjeneste. HELT borti natta sykt.
Skjønner ikke hva som er problemet jeg...er jo bare å si at du skal ha ett stk: 04465-14390 (Pad kit. fr disc.) det jo! :D

#227465  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:vel en liten update: har fått pris på bremseklosser: 913,- bare for fremme!

tok en tur på toyotaworld hvor jeg får dem for 250,- altså slipper moms så kommer på rundt 300-350 inkl frakt. Siden toyota har en innpris lavere enn 250 begynner vi å snakke heftig bruttofortjeneste. HELT borti natta sykt.
Skjønner ikke hva som er problemet jeg...er jo bare å si at du skal ha ett stk: 04465-14390 (Pad kit. fr disc.) det jo! :D
thnx, skal stikke innom og høre hva dem sier da :)

#228314  av arctic_celi

Syns skrev: Skal snart ha inn IS'n min på 90 000 service, får se hvordan det blir da, men regner ikke med noen problemer :wink:

Hmmm... ble såppas dyrt at det ble et innlegg av det :-)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

Forstår det godt...
16 000kr er en god slump med penger ja :wink:

Folkens:
Make your VOTE!! :lol:
We need it :)

#229065  av arctic_celi

Bump!

Stem folkens! Tar deg ett sekund :) :D