TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Effektanlegg til T23!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #226427  av voivoi

Hu og hei!

Eg har bestillt nytt eksosanlegg til bilen pga styling. Eg har TTE effektanlegg med doble midtstilte potter stående på bilen no, og det er i bra stand. Noen som vil kjøpe?
 #226450  av 2000celica

voivoi skrev:Hu og hei!

Eg har bestillt nytt eksosanlegg til bilen pga styling. Eg har TTE effektanlegg med doble midtstilte potter stående på bilen no, og det er i bra stand. Noen som vil kjøpe?
Denne burde du nok poste på kjøp/salg

:)

#226564  av voivoi

10 poeng til deg...

#226583  av Dennis87

Hvor mye skal du ha for det? er det samme på T-sport og vanlig?

regner med du har t-sport? da du har i din signatur at livet begynner ved 6000 rpm, er da lift sparker inn på t-sport :P
 #226830  av voivoi

Er t-sport eg har ja, men meiner det passer til begge modellene. Går fra katalysator..kor mye eg vil ha ja...eg har ikkje peiling på ka et sånt koster eg då, men si 1500? Det må då være en grei pris?
 #226834  av celicat23

voivoi skrev:10 poeng til deg...
Og 0 poeng til deg :roll:
 #226835  av Dennis87

voivoi skrev:Er t-sport eg har ja, men meiner det passer til begge modellene. Går fra katalysator..kor mye eg vil ha ja...eg har ikkje peiling på ka et sånt koster eg då, men si 1500? Det må då være en grei pris?
ikke ille pris det :)
hvordan stand er det i? noe rust på det? er lyden noe forskjellig fra std eksosen?
 #227170  av voivoi

Er i bra stand, ikkje noe rust..litt småflekker på chrommen, men ingenting sjenerene. Om lyden er anneledes tror eg nok, men eg veit ikkje :) Det sto på når eg kjøpte bilen! Eg kan ta noen bilder ein dag vist du vil?

#227366  av Dennis87

ja du kan godt ta noen bilder :)
men jeg må nok vente til neste måned med å kjøpe det hvis jeg skal.

#227370  av Nimax

1500? Solgt!!

Om du ikke har fått bud en annen plass da?
 #227375  av voivoi

Det er ikkje solgt endå..den som byr mest for det får kjøpe det. Eg har ikkje demontert det endå, det blir gjort på onsdag. Dere kan få en helhetsvurdering av det då.

#227376  av Nimax

Er det noen ulyder av anlegget nå da? Regner med du har hørt etter? Kjøper det jeg om det ikke er for mye skader/rust på det. Så om du sier ja, så er den solgt. :)

#227378  av voivoi

Nei selfølgelig ingen ulyder, og det er i bra stand meiner eg..kan ikkje se noe rust hvertfall. Men som sagt så holder eg ikkje det av til noen..

#227379  av Nimax

hehe.. ok..:) Da burde du kanskje ikke legge ut noen priser og slikt? Kan jo villede folk:)

NÃ¥r vil du legge det ut for salg da?

#227383  av voivoi

Eg kan legge det ut for salg på torsdag-fredag med bilder. Det er nok godt mulig at du får kjøpe det Nimax, men seller det selfølgelig til høystbydende. Trodde egentlig ikkje det skulle bli så stor respons på det eg då, hehe :)