TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• The big supra video

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#227040  av Jon Are

Pent! 8) :D

#227117  av soltec

da vil eg si disse er vell så bra.

(fikk klump i halsen :( )

Upgrading a Supra to 1000HP

Sist redigert av soltec den 10 mar 2007 15:22, redigert 1 gang totalt.

#227156  av GhostRider88

soltec skrev:da vil eg si disse er vell så bra.

mange bra filmer her ja 8) Vi kan jo kanskje lage dette til en tråd hvor vi poster supra filmer...?

huff begynte å grøsse da de kutta med saga på den nice supraen :?

#227161  av Stiansen

Mye bra der ja :D

#227168  av soltec

GhostRider88 skrev:

mange bra filmer her ja 8) Vi kan jo kanskje lage dette til en tråd hvor vi poster supra filmer...?

lagt til i diverse vidioer

#227169  av soltec

soltec skrev:
GhostRider88 skrev:

Hadde vert fint om noen fant fortsettelsen til den hvor de kutter opp den stakkas supraen :? :P

#227219  av GhostRider88

soltec skrev:
soltec skrev:
GhostRider88 skrev: mange bra filmer her ja 8) Vi kan jo kanskje lage dette til en tråd hvor vi poster supra filmer...?

Hadde vert fint om noen fant fortsettelsen til den hvor de kutter opp den stakkas supraen :? :P
ja hadde det... står på slutten av videoen: to be continued så regner med at det kommer en film til, eller at den er ute allerede. Håper inderlig at resultatet blir bra :roll:

#227225  av Stiansen

GhostRider88 skrev:
soltec skrev:
soltec skrev: lagt til i diverse vidioer
ja hadde det... står på slutten av videoen: to be continued så regner med at det kommer en film til, eller at den er ute allerede. Håper inderlig at resultatet blir bra :roll:
Den cameleon Supraen? Den dere mener?
Er prosjekttråd om den på Supraforums og jeg må si at det ser meget bra ut :wink:

Den skal sette fartsrekord i Polen og eiern satser 250 mph eller syke 400 km/h.. Noen som tror han klarer det? :D