TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Camber bolter til t16 celica?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #227489  av sleeper

Noen som vet hvor jeg kan få bestillt bolter til og justere camber bak til en st165?
finner ikke noen som selger dette.. ( har 14mm bolter)
 #227495  av Larsen

sleeper skrev:Noen som vet hvor jeg kan få bestillt bolter til og justere camber bak til en st165?
Tror du får det hos toyota. Får ihvertfall til mr2.
Til mr2
smallest (Toyota Part # 90105-15006) medium size (Toyota Part # 90105-15005)
 #227498  av sleeper

Larsen skrev:
sleeper skrev:Noen som vet hvor jeg kan få bestillt bolter til og justere camber bak til en st165?
Til mr2
ja, s[nne har jeg faktisk liggende i div støreelser.. men de eer jo helt runde.. de jeg tenker på er eksentriske..

men hvis du har en god forklaring til hvordan ejg får justert det riktig med de som toyota selger så blir jeg veldig fornøyd.. :wink:
 #227506  av Larsen

sleeper skrev:
Larsen skrev:
Til mr2
ja, s[nne har jeg faktisk liggende i div støreelser.. men de eer jo helt runde.. de jeg tenker på er eksentriske..

men hvis du har en god forklaring til hvordan ejg får justert det riktig med de som toyota selger så blir jeg veldig fornøyd.. :wink:
Boltene gjør jo bare at det blir mere rom for justering mellom demper og "nav". Du må nok på 4hjuls kontroll for å få hjulvinklene riktig.

http://web.mitsi.com/autocross/faq.html

#227512  av sleeper

hm.. så det skal holde og dra det skikkelig til... trudde det skulle bli et problem med at de skulle flytte seg jeg... men får prøve med de og se om jeg får det til og funke da..

#227532  av Larsen

sleeper skrev:hm.. så det skal holde og dra det skikkelig til... trudde det skulle bli et problem med at de skulle flytte seg jeg... men får prøve med de og se om jeg får det til og funke da..
Sånn jeg har skjønte det så. Står at du må dra til med så mye som 260 nm da. Er en del det!