TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• insug twin turbo Ã¥ non!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #227456  av stroems

er det noen som vet om det går ant å sette twinturbo insug på en non turbo!

insuget kommer rett i eksosn på turbon å det kan bli fryktelig domt på non turbon!vist ikke må jeg bygge om insuget på non turbon!

noen som har noe gode råd?
 #227474  av MR2WideBody

stroems skrev:
Skrive litt bedre forståelig hadde hjulpet veldig fælt, ellers enn det må nok noen andre svare på spørsmålet ditt
 #227477  av TOYPARTS

stroems skrev:er det noen som vet om det går ant å sette twinturbo insug på en non turbo!

insuget kommer rett i eksosn på turbon å det kan bli fryktelig domt på non turbon!vist ikke må jeg bygge om insuget på non turbon!

innsuget fra na passer ikke på turbo
 #227508  av Stiansen

TOYPARTS skrev:
stroems skrev:er det noen som vet om det går ant å sette twinturbo insug på en non turbo!

innsuget fra na passer ikke på turbo
Er vel omvendt han mener så vidt jeg forstår :wink:

#227522  av stroems

noen som vet om det går ann til å få kjøpt ferdig insug til na da???

#228243  av SupraN/A

åssn exosmanifoild har du? måtte sveise om min litt for å få turbon litt lengre ned slik at den ikke kommer i konflikt med innsugsrør
 #230321  av croco-Frod

MR2WideBody skrev:
stroems skrev:
Skrive litt bedre forståelig hadde hjulpet veldig fælt, ellers enn det må nok noen andre svare på spørsmålet ditt
Syns ærlig talt voksne folk burde holde seg for gode til å komme med slike kommentarer :!: :shock:

Det finnes tross alt folk som har problemer med å uttrykke seg på en korrekt måte når det kommer til det skriftelige.

Dette burde vel være mer enn nok forståelig for de fleste:
"stroems: er det noen som vet om det går ant å sette twinturbo insug på en non turbo! "

:roll:
 #230375  av MR2WideBody

croco-Frod skrev:Syns ærlig talt voksne folk burde holde seg for gode til å komme med slike kommentarer
:?:
Kommentaren min var absolutt ikke ment som kritikk :wink: , det jeg mente med den var at den var veldig vagt skrevet. Med andre ord, ikke veldig lett å skjønne hva spørsmålet egentlig var/er
croco-Frod skrev:Det finnes tross alt folk som har problemer med å uttrykke seg på en korrekt måte når det kommer til det skriftelige.
Nettopp, og derfor må det være mulig og kanskje fiske det ut så det er enklere å forstå??

Bare ett lite eksempel:
Stiansen skrev:Er vel omvendt han mener så vidt jeg forstår
Er flere enn meg som ikke var helt med på spørsmålet :)

#230385  av croco-Frod

jeg gjentar, her er spørsmålet, selv om det ikke er et spørsmålstegn bak!

"stroems: er det noen som vet om det går ant å sette twinturbo insug på en non turbo! "
Allikevel klarer folk å lire utav seg en slik kommentar!

"MR2WideBody skrev:
stroems skrev:

Skrive litt bedre forståelig hadde hjulpet veldig fælt, ellers enn det må nok noen andre svare på spørsmålet ditt"

"Toyparts: innsuget fra na passer ikke på turbo"

Ergo passer vel heller ikke innsuget fra turbo på en NA?? :wink:

Poenget mitt er at folk bør holde seg for gode til å kommentere måten innleggene er skrevet på, da det er tydelig at "tråd-starteren" har noe trøbbel med gramatikken.
Jeg har ihvertfall ingen problemer med å forstå hva spørsmålet i utgangspunktet er!

Folk må gjerne komme med sine meninger når det gjelder mine uttalelser her, men min oppfatning burde nok komme tydelig nok fram!

#230422  av Andy_Celica

For det første så var dette et spærsmål fra trådstartert side, var ikke meningen at dette skulle bli en diskusjon mellom 2 parter.

Stenger denne midlertidig!