TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Travle trafikanter

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #220995  av tojo

Travle trafikanter disse amrikanerne.

http://www.nettavisen.no/verden/article886132.ece

#221014  av lexusmann

Syns USA går litt over streken, jeg...

#221021  av tunamgu

Tatikkjøring det der,ikke noe over streken.

#221205  av møkkamann

Er det rart folk løper bort til dem og sprenger seg selv? Hadde en utlending kjørt i meg bakfra hadde jeg hatt lyst til å rive hodet av han. :twisted: De gjør ikke akkurat noe bedre ved å kjøre på den måten der..

#221207  av Larsen

Nå er vel kjørekulturen ganske forskjelig i Irak iforhold til Oslo også da. Mye værre å havne i en trafikk kort for så å bli sprengt opp, enn å dytte borti bakfangeren til en bil.
Sist redigert av Larsen den 06 feb 2007 02:50, redigert 1 gang totalt.

#221211  av Ivar

Larsen skrev:Nå er vel kjørekulutren ganske forskjelig i Irak iforhold til Oslo også da. Mye værre å havne i en trafikk kort for så å bli sprengt opp, enn å dytte borti bakfangeren til en bil.
Ja, selvmordsbombere er en del av kjørekulturen...

#221217  av Master

Med den dødsraten amerikanske soldater har i Irak hadde jeg nok gjort akkurat det samme som de i den videoen. Enten bli en "sitting duck" eller gi en vennlig dytt i de bilene som ikke orker å flytte på seg når de har en tutende humvee i bakspeilet. Du ser jo, de fleste er jo fornuftig nok og flytter på seg...

#221325  av jumbo

Er 100% greit i min bok at man gjør det som trengs, og det også fullstendig i tråd med militære standarder i mange andre land enn bare USA. Dette har således null og niks med USA eller brautende holdninger å gjøre, ei heller har det noe som helst med noen som helst "her kommer jeg" mentalitet.

Det HAR derimot alt å gjøre med selvpreservasjon og egen sikkerhet. Synes den videoen viser både profesjonell og veldig forsiktig kjøring.

De som er uenig kan få låne en humvee og sette seg i trafikkork i Bagdag og se om de fremdeles mener det samme.

#221382  av Kilgallon

Dette kalles flyt i trafikken :lol:

#221388  av Sven

Corona i rundkjøringa :D

#221600  av Th4 Ghost

Så store som de hummene er så burde det vel være enklere å kjøre over alle bilene..? :lol:

#227711  av milcom

Hehe.. forstår de jo godt! men skulle likt å sett va som hadde skjedd om noen irakere kjørte slik i amerika! De hadde sikkert blitt grillet i den elektriske stolen! am de kjørte slik pga egen sikkerhet eller ikke!

#227712  av milcom

Hehe.. forstår de jo godt! men skulle likt å sett va som hadde skjedd om noen irakere kjørte slik i amerika! De hadde sikkert blitt grillet i den elektriske stolen! am de kjørte slik pga egen sikkerhet eller ikke!

#227724  av sindrejl

kjipt å ha splitter ny bil der nede skjønner jeg..

#227762  av Stiansen

Rundt den tiden Saddam ble henrettet så jeg en film fra Irak der folk feiret rundt om i gatene. Plutselig kommer en Supra kjørende forran der.. :shock: Trodde jo ikke mine egne øyne.. Var bombesikker på at det var bare skrapbiler der.. skal prøve å finne den så kan jeg poste..

Folk kjører jo bare til siden når han kjører inni dem.. Merkelig :P