TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Guffens turbo porsjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #227847  av guffen85

henter mr2'n til helga gleder meg som en unge har vente i 2 uker alt.

er en gen 2
1991 mod
gått ca 160km
er import fra usa men har byttet til japan så er 225 hk i den. den nye motoren er gått 80000
håper på en del oppgraderinger etter hvert har noen små planer så skal prøve å holde dere opptaterte

planen er vel rundt 260-270 hk leste på en side her at det vakke så mye som skulle til for å få det til. søke mulighetene er er jo helt sjef finner jo alt man lurer på egentlig.

kom gjerne med tips å råd trenger all hjelp jeg kan få:D
Vedlegg
PA110143.JPG
PA110143.JPG (50.59 kiB) Vist 2328 ganger
bilde 1 - shrinked.JPG
bilde 1 - shrinked.JPG (10.97 kiB) Vist 2328 ganger
Sist redigert av guffen85 den 20 mar 2007 15:54, redigert 1 gang totalt.

#227870  av toyota_mr2

gratulerer med bil å prosjekt da :lol: men den er impotert fra sveits jeg har vert å set på den bilen selv for 3 år siden å han du kjøpte den av hade ikke hat den lenge

#227885  av guffen85

toyota_mr2 skrev:gratulerer med bil å prosjekt da :lol: men den er impotert fra sveits jeg har vert å set på den bilen selv for 3 år siden å han du kjøpte den av hade ikke hat den lenge

å hmm ja da lærte jeg noe nytt allerede:P hehe
vet du noe mer eom den eller??

#227886  av Andy_Celica

kjøper du bilen til injee?

#227888  av guffen85

Andy_Celica skrev:kjøper du bilen til injee?
ja det er hans gamle ja

#228059  av toyota_mr2

ja den ble kjøpt av en voksen man som fik den impotert fra sweits så hade han den en stun vet ikke vor lenge så var de bare dama hans som brukte den i sluten så han sku sele den så var de en kamerat av meg som kjøpte den å sku bjyne å trime lit så fik han ikke helt til den trimingen eler va de var så sjøpte han en bil fra japan å tok den motoren i bilen å tok ut den orginale han sjørte av veien med den åg de er derfor den er omlakert men de er jo en bra bil da

#228146  av guffen85

toyota_mr2 skrev:ja den ble kjøpt av en voksen man som fik den impotert fra sweits så hade han den en stun vet ikke vor lenge så var de bare dama hans som brukte den i sluten så han sku sele den så var de en kamerat av meg som kjøpte den å sku bjyne å trime lit så fik han ikke helt til den trimingen eler va de var så sjøpte han en bil fra japan å tok den motoren i bilen å tok ut den orginale han sjørte av veien med den åg de er derfor den er omlakert men de er jo en bra bil da

oki ja eneste jeg vet om nå som ikke er helt stas er gir kassa så må følge litt med på den. mulig bytte snart

#228264  av Mr2stord

Eg og synest da var den bilen ja(gammle til Injee) Kvifor i alle dager har han solgt den igjen? Såg jo kjempe bra ut, gjekk forbi den eit par ganger når han hadde den.

#229448  av guffen85

da er nytt effektanlegg bestilt etter mye tenking ble det moongose anlegget fra kollevold. men var ikke på lager så litt venting blir det jo:P
så etter påske blir det ny dp å effektanlegg:D

#241857  av guffen85

på tide med litt oppdateringer
holder med å få monter 3" moongose effektanlegg med 3" dp
å sette på gul koni med 30mm senke fjærer
sommer felgene er sent til sprøyting å kommer nå i hvit perlemor.
hvert en del små ting å tang som måtte tas etter jeg fikk bilen har ikke hvert fint behandlet denne bilen.
trenger nye abs senor på høyre bak å ser ut som et stag foran på bilen har enten knekt eller rustet av. bilder kommer etter hvert.

#241858  av guffen85

Mr2stord skrev:Eg og synest da var den bilen ja(gammle til Injee) Kvifor i alle dager har han solgt den igjen? Såg jo kjempe bra ut, gjekk forbi den eit par ganger når han hadde den.

å skjønner litt han solgte den har hvert sykt mye små fiks på den etter jeg fikk den en masse tull med "eu" gokjenning osv. håper det blir orden på dette snart. han må hvert æresmedlem i bildeforbundet han som har gokjent denne bilen med 0 feil

#245200  av guffen85

bilder når de nye felgene gul koni med 30mm senk å ny 3" eksos :D
Vedlegg
bil1.JPG
bil1.JPG (89.31 kiB) Vist 1465 ganger
bil2.JPG
bil2.JPG (85.49 kiB) Vist 1466 ganger