TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• badboy

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#228354  av Kilgallon

Går sikkert hvis du har små hender :wink:
Ellers så kan du jo bare sette på panserlåserog ta bort den gamle.
Gjorde dette på calibraen jeg hadde, fungerte ypperlig.

#228362  av tunamgu

Kan vel alltid ha en lang skrutrekker i bilen?

#228455  av Kilgallon

bakke84 skrev:hmmm...vært litt tøft med panser lås.. men får se når den blir monter på...vis æ rett og slett ikke bare skrur den fast i grillen eller lykten og ikke i panseret
Det blir ikke noe særlig pent med en sprekke mellom pansert og forlengeren. Beste er å sparkle dette sammen, slik at du får en helhet over det hele :wink:

#228573  av Varnes

Sparkle, det blir jo fint når du slenger igjenn panseret...
Villle heller satset på en i stål, som du sveiser fast, og ikke trenger så mye sparkel.. :) Skal du sparkle den fast kan det bli vanskeli å få et holdbart resultat.. har sett mange biler, hvor folk har syntes d va en go idê å sparkle fast sideskjørt(ikke pent)...

.

#228610  av kristersørnes

sveis den sammen med polyester å glassfiber.. funket meget bra.. har ikke hadd noe prblemer med det..

#235376  av Elanzer

hadde glassfiber forlenger på en kompis sin golf... denne limte vi og skrudde og sparklet overgangen... har holt i 2 - 3 år nå hvertfall... men har hørt rykter om at den ble most på moi for en liten stund siden...
 #249051  av Teamany

bakke84 skrev:noen som kan svare meg på om jeg kommer til og åpne panseret med badboy panserforlenger??
Er egentlig ikkje noe problem dette.
Etter du har trukket i "åpne-panser-hendelen", løft opp panseret fra siden og stikk hånden forsiktigt under.Be carefull I tell you!