TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt prosjekt for 2007/2008

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#226027  av Morten

Er det stiv eller delt bakaksling på den? Hvis det er stiv kan en mulighet være å tilpasse en eller annen amcar bakaksling inkl. diff eller noe. De tåler jo endel, og i tillegg er de sikkert ikke så fryktelig vanskelig å få fatt i?

#226043  av TOYPARTS

Morten skrev:Er det stiv eller delt bakaksling på den? Hvis det er stiv kan en mulighet være å tilpasse en eller annen amcar bakaksling inkl. diff eller noe. De tåler jo endel, og i tillegg er de sikkert ikke så fryktelig vanskelig å få fatt i?
problemet er at det er delt oppheng og dårlig med plass, vi får se hva som skjer, vil helst ikke ha stiv aksling på den.

#228357  av TOYPARTS

da er originalforingene montert inn igjen, så nå gjenstår det bare å sette inn en true trac sperre å se om det virker.

#228404  av sleeper

TOYPARTS skrev:da er originalforingene montert inn igjen, så nå gjenstår det bare å sette inn en true trac sperre å se om det virker.
lykke til... :D

#228414  av ST205RR

TOYPARTS skrev:da er originalforingene montert inn igjen, så nå gjenstår det bare å sette inn en true trac sperre å se om det virker.

prøv å ikke knus den før ACR da :D

#228426  av TOYPARTS

har ikke STOOORE forhåpninger om at det virker for å si det slik, og gjør det ikke det så setter jeg bilen i garasjen å kjøper noe annet å kjøre med i sommer, da er det så mye ommbygging som må til at det ikke blir på denne siden av sommeren, men mye fint i mkiv supra da, og motor passer jo rett oppi.

#229939  av TOYPARTS

Har montert true trac inn nå, og mappet til 1kg, funker BRA på 1kg kan man si :D

#230006  av Geir

Gromt! Er det nødvendig å si noe mer? ;)

#230525  av TOYPARTS

:shock: :? fungerer enda den sperren, tåler rett og slett mye juling :wink:

#230672  av Magne

TOYPARTS skrev::shock: :? fungerer enda den sperren, tåler rett og slett mye juling :wink:
Litt dumt du ga bort alle rommene til ACR da eller? :roll:

Noe nederlag at du ikke kommer.. men shit au. :wink: Blir bilen å se på noen andre treff i sommer da?

#230682  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev::shock: :? fungerer enda den sperren, tåler rett og slett mye juling :wink:
er vel bare et spm om tid :? 8)

#230695  av sleeper

Mr2 Mk2 skrev:
er vel bare et spm om tid :? 8)
trur det holder denne gangen...( var jo egentlig en litt logisk løsning på det... :wink: )

#230698  av tojo

Toyparts står fortsatt med rom på Meyergården ifg. reservasjons listen :wink: Så jeg regner med han kommer,han har jo "møteplikt" :lol:

#230715  av TOYPARTS

tojo skrev:Toyparts står fortsatt med rom på Meyergården ifg. reservasjons listen :wink: Så jeg regner med han kommer,han har jo "møteplikt" :lol:
har ikke gitt bort noen rom enda, men på en annen side så tror jeg ikke at jeg har lyst å kjøre hele veien opp til acr, ikke for at jeg er redd for at bilen ryker, men at det er et helvete uten regulering på stolene, men jeg ser etter buss med plass til bil i, så om jeg finner en løsning på frakt så kommer jeg nok med en sperre eller to i reserve.

#230717  av sleeper

TOYPARTS skrev:
tojo skrev:Toyparts står fortsatt med rom på Meyergården ifg. reservasjons listen :wink: Så jeg regner med han kommer,han har jo "møteplikt" :lol:
har ikke gitt bort noen rom enda, men på en annen side så tror jeg ikke at jeg har lyst å kjøre hele veien opp til acr, ikke for at jeg er redd for at bilen ryker, men at det er et helvete uten regulering på stolene, men jeg ser etter buss med plass til bil i, så om jeg finner en løsning på frakt så kommer jeg nok med en sperre eller to i reserve.
de stolene dine er jo helt supre og kjøre langt i.. ( jeg vet av egen erfaring! en av de få stolene jeg aldri blir støl av og sitte i..) :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16