TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• man skal tidlig krøkes ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #228843  av |plumbo

mann skal tidlig krøkes ;) dattera mi ble med på en gocart tur ;) ble sint når vi skulle ut av carten igjen :D ( hu vill kjøre mer :D)
Vedlegg
DSC00706.JPG
DSC00706.JPG (204.35 kiB) Vist 213 ganger
DSC00708.JPG
DSC00708.JPG (193.29 kiB) Vist 221 ganger

#228884  av jumbo

:D

#228893  av Rømmling

er ikke sent ut ho er heller. Niesen min
Vedlegg
minda råner.jpg
minda råner.jpg (52.75 kiB) Vist 209 ganger
minda er klar.jpg
minda er klar.jpg (49.21 kiB) Vist 209 ganger

#228904  av |plumbo

sånnskal det være :D noen fler som har sånne bileder ? ( altid morsomt og se :D)

#228910  av elino

Tøft :D

#228975  av @lpher

|plumbo skrev:sånnskal det være :D noen fler som har sånne bileder ? ( altid morsomt og se :D)
In a few months time ;)

#229055  av Hyperion

Var det i Moelven dere kjørte gocart Iplumbo? Der har jeg kjørt en del. Er veldig fint i Ottestad og!

#229075  av |plumbo

hehe hvis du er en del på molven se på nr7 på beste tidene der ;)
p.s. hvis du har lyst til og stikke innom i morra der så er det finale i bedriftserien ;)

#229101  av Hyperion

Jeg kikker på en stor pokal på jobben hver dag jeg. 1. plass bedriftserien for halvannet år siden :) Ble for dyrt for bedriften å stille lag så vi har aldri fått muligheten til å ta den en gang til (Strand Brænderi A/S)!

Dessverre har jeg lagt på meg altfor mye siden jeg var ganske aktiv oppå der, og siden cartene ikke er sterkere enn dem er har jeg ikke noen reell mulighet til noen fantastiske tider lenger.. Men det løser seg forhåpentlig snart :)

#229127  av |plumbo

det er gull ;) men husk noen ekstra kg gir bedre grep i svingene om mindre sjangs for hopping ;)

#229131  av Hyperion

hehe.. noen ekstra ja.. men ikke 40 kg mer... nattarbeid, usunt kosthold og sofasliting har satt sine spor. Men spør meg om to-tre måneder så håper jeg at jeg har litt mindre bagasje igjen!

#229136  av celicat23

Hyperion skrev:hehe.. noen ekstra ja.. men ikke 40 kg mer... nattarbeid, usunt kosthold og sofasliting har satt sine spor. Men spør meg om to-tre måneder så håper jeg at jeg har litt mindre bagasje igjen!
40kg... 2-3 månder... Mye amfetamin til frokost fremover? :D

#229215  av Hyperion

celicat23 skrev:
Hyperion skrev:hehe.. noen ekstra ja.. men ikke 40 kg mer... nattarbeid, usunt kosthold og sofasliting har satt sine spor. Men spør meg om to-tre måneder så håper jeg at jeg har litt mindre bagasje igjen!
40kg... 2-3 månder... Mye amfetamin til frokost fremover? :D
Hehe... Det kunne jo vært en effektiv men kortvarig slankeprosess. For et par år siden klarte jeg 25 kg på 2 måneder (uten amfetamin da og ;) ) så om jeg klarer noe tilsvarende denne gangen er jeg fornøyd. Men denne gangen var tanken å holde meg der. Den største utfordringen er å endre livstil såpass at det går greit!

Men nok slankebjørn og offtopic:

Jeg har en nevø på 2 1/2 år, han har rimelig dilla på motor og during, er vel snart gammel nok til å prøve gokart han og tenker jeg =)

#230185  av Kilgallon

Sånn skal det være :D

#230196  av aneriks

hehe.. 8)