TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart GT4 pÃ¥ strømmen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #228848  av |plumbo

sto på shell forje lørdag og venta på en kompis fra oslo da det kom en svart GT4 krusende fra strømmen stor senter og kjørte i retning esso\7 11 har mistanke om at det er noen herifra ;)
er ikke helt inni forklaringer på celica men hvis det er st 205 som har runde frontlykter så var det det

#228863  av Neemi

Kan ha vært Ronny som er/var eier av den rosa Avensisen som går i området.
Kjenner ikke til noen andre her med svart GT4.

#228867  av celicat23

Ronny sin gt4 er mørk blå, ikke sort.

#228872  av Neemi

:oops: SÃ¥ da sort ut det lille den levde :p

#228876  av celicat23

Neemi skrev::oops: SÃ¥ da sort ut det lille den levde :p
Kanskje han lakkerer den i en annen farge nå som den blir rettet opp, så har vi begge feil? :)

#228901  av |plumbo

er rimelig sikker på at den var svart ( så den ca kl 3 på dagen ) og den rosa avensisen med "supra" vingen bak paserte ca 10-30min senere den nye pizza sjappa ved lyskrysse ovenfor storsentere ..
 #228915  av mr2cato

|plumbo skrev: er ikke helt inni forklaringer på celica men hvis det er st 205 som har runde frontlykter så var det det
Celica med de "runde lyktene" er laget fra 94 til 99.
De har forskjellige navn etter motor og drivverk etc.
st205 - som du sier, er Celica GT4 94+
st202 - 2.0 GT m/ 175hk , noe sjelden i norge
t20 - 1.8 GT m/ 118hk / karossoritypen til celica 94-99

Det er hvertfall sånn jeg har forstått det. Er litt usikker på akuratt det med t20. Om t20 er enkelt og greit er karossoritypen til celica 94-99.

#228944  av Bil&Lim

Kan det være denne du har sett?

:D
Vedlegg
rune.JPG
rune.JPG (181.09 kiB) Vist 696 ganger

#228947  av |plumbo

skal ikke se bort i fra det

#228958  av Bil&Lim

Var en tur på strømmen den dagen og lufta celica'n. Var de utrolig sexy tre-eika orginalfelgene som sto på bilen da. Satt på sommerfelga i går og våknet til snø på bakken i dag. Moro...

#229058  av Hyperion

AHH... Gamlekjæresten min..... hmmm... går det bra med henne? savner henne noe inni hampen... Kjører ny Hilux nå, men det blir ikke det samme! Gjort noe nytt på henne? (ser jo rånestripa i frontruta da.. og hvite sideblinkers..!?)

(PS. Er huset mitt i bakgrunnen på avataren din.. hehe)

#229071  av |plumbo

hehe da har jeg lakt inn timer med jobb på den også ;)

#229079  av Bil&Lim

Skjønner savnet! Koser meg hver meter!! Akkurat hatt den på full tectyl behandling. Byttet til hvite sideblinkers ja, og klare blinkers i fanger. Montert instrumentholderen i a-stolpen og luftfilteret jeg fikk med. Fått på HKS dump også. Har sideskjørt og frontleppe liggende til lakkering. Skal monteres i påsken sammen med assie downpipe, mongoose eksos, blitz boostcontroller og turbotimer. Gleder meg sånn akkurat passe....

#229097  av Hyperion

Da høres du ut som du er fornøyd da... Det er jo bra.. Jeg håper det dukker opp en telefon fra norsk tipping snart, da skal jeg ha igjen en sånn. Har nesten vært på gråten et par ganger av savn.. hehe! Keep in touch da! Får håpe jeg kan få kikke på henne snart igjen da, og se og høre litt på henne igjen! <3